ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Δευτέρα, Ιανουαρίου 13, 2014

ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ Ιδού το σκάνδαλο των υποβρυχίων -Τους χάρισαν δύο 209/1400 και δεν τα πήραν

ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ
Νέες διαστάσεις παίρνει  η αποκάλυψη του περιοδικού «ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ»  για δωρεάν παραχώρηση δύο υποβρυχίων 209/1400 από την γερμανική εταιρεία ThyssenKrup Maritime Systems (TKMS) στο ΠΝ προς αντικατάσταση του προγράμματος Neptune II που θεωρείτο ήδη αποτυχημένο, μετά τη σύλληψη των Σωτήρη Εμμανουήλ πρώην διευθύνων συμβούλου των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και του Ιωάννη Μπέλτσιου πρώην στενού συνεργάτη του Άκη Τσοχατζόπουλου.



Και αυτό γιατί η TKMS και δύο μήνες μετά αφού είχε καταγγείλει τη σύμβαση και την προσφορά της δωρεάν παραχώρησης (εξαιτίας της ελληνικής ακατανόητης κωλυσιεργίας) με ευθύνη της κυβέρνησης της ΝΔ η οποία σφύριζε αδιάφορα στην προσφορά (υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Μεϊμαράκης) πούλησε τα ΕΝΑΕ στον Σωτήρη Εμμανουήλ έναντι τιμήματος 1 ευρώ!
Πώληση η οποία δεν είχε συνέχεια λόγω του ότι εμφανίστηκε αίφνης στο προσκήνιο  ο γνωστός Λιβανέζος Ισκαντάρ Σάφα από το περιβάλλον Παπανδρέου αλλά η οποία καταδεικνύει τη στενή σχέση της TKMS με τον Σ. Εμμανουήλ και αυτό μέχρι πολύ πρόσφατα και επί υπουργίας του Ευάγγελου Βενιζέλου στο ΥΠΕΘΑ .
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από τους χειρισμούς της τότε πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΘΑ είναι πολλά και εξακολουθούν να παραμένουν αναπάντητα χωρίς κανένας να έχει καταφέρει να δώσει μια πειστική απάντηση. .
Η σύμβαση “Neptune II” («Ποσειδών II») 021Β/2002 υπογράφηκε στις 31 Μαίου του 2002 επι υπουργίας Γιάννου Παπαντωνίου. Προέβλεπε τον εκσυγχρονισμό 3+1 υποβρυχίων αντί το ποσού των 826 εκατ. ευρώ.
Και το πρόβλημα ξεκινά ακριβώς από εκεί. Τα μισά από αυτά τα χρήματα, περίπου 400 εκατ. ευρώ διατέθηκαν μόνο για τον εκσυγχρονισμό του ενός υποβρυχίου Type 209 «Ωκεανός». Ο εκσυγχρονισμός δηλαδή ενός 209/1200 κόντεψε να κοστίσει όσο ένα καινούργιο υποβρύχιο Type 214, του οποίου το κόστος κυμαίνεται περί τα 500 εκατ. ευρώ. Την ομολογία αυτή έκανε επανειλημμένα και ο μετέπειτα υπουργός Εθνικής Άμυνας και νυν Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ε. Βενιζέλος, λέγοντας πώς «πληρώσαμε στην τιμή σχεδόν ενός καινούργιου και νέας τεχνολογίας υποβρυχίου τον εκσυγχρονισμό ενός υποβρυχίου τεχνολογίας του ‘70».
Πως όμως ξεκίνησε η ιστορία της γερμανικής προσφοράς για παραχώρηση των δύο υποβρυχίων;
Το καλοκαίρι του 2009 οι Γερμανοί της TKMS και εξαιτίας του διαφασινόμενου ναυαγίου του εκσυγχρονισμού των 209/1200 προτείνουν την παράδοση δύο δωρεάν νέων υποβρυχίων κλάσης 209/1400 για να γλιτώσουν από την αποκάλυψη της πρωτοφανούς αποτυχίας του προγράμματος “Neptune II”.
Έτσι αντί της συνέχισης του προγράμματος είχαν προτείνει την δωρεάν παραχώρηση δύο ολοκαίνουργιων υποβρυχίων 209.1400 με μοναδική προϋπόθεση να μην επιβληθούν ρήτρες και να παραληφθεί το S-120 «Παπανικολής». Τη γερμανική προσφορά είχε γνωστοποιήσει με επιστολή του ο εκτελεστικός πρόεδρος της TKMS (ThyssenKrup Maritime Systems) Hans Atzpodien προς τον τότε υπουργό Οικονομικών Γιάννη Παπαθανασίου.
Αντί όμως της εξέτασης της γερμανικής πρότασης για τα δύο δωρεάν υποβρύχιο και έπειτα από την καταγγελία και των δύο συμβάσεων από την TKMS το υπουργείο Εθνικής Άμυνας αποφάσισε να  προχωρήσει σε αγορά δύο νέων υποβρυχίων Type 214!
 
Έτσι η σύμβαση σκάνδαλο που υπεγράφη το 2010, ουσιαστικά έβαλε τέλος στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, με την αποδοχή παραλαβής μόνο του «Ωκεανός» (που δεν έχει βέβαια παραληφθεί ακόμη και είναι άγτνωστο εάν ποτέ αυτό γίνει) και αντί των άλλων τριών Type 209/1200 να ναυπηγηθούν δύο νέα υποβρύχια Type 214.
Η σύμβαση αυτή, συνολικού ύψους 1,3 δισ ευρώ, έχει κοστίσει  μέχρι στιγμής στους Έλληνες φορολογούμενους 360 εκατ. ευρώ επιπλέον των 2,1 δισ ευρώ που είχαν πληρώσει για τη σύμβαση «Αρχιμήδης» και τη σύμβαση «Ποσειδών II» χωρίς να κοπεί ούτε μία λαμαρίνα για τα νέα υποβρύχια.
Ακόμη και αν δεχθούμε ότι το υπουργείο ήθελε τα Type 214 ακόμη και έτσι θα έπρεπε να είχε αφαιρεθεί το τίμημα απο την αγορά τους και να βγει η διαφορά..
Και τα δύο προγράμματα έχουν περιέλθει πλέον σε αδιέξοδο, αλλά αν για το πρόγραμμα "Αρχιμήδης" θα βρεθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο λύση για το πρόγραμμα Neptune II για το οποίο έχουν καταβληθεί μέχρι στιγμής 650 εκατ. ευρώ είναι πρακτικά αδύνατον να βρεθεί λύση, αφού κάποιος, με κάποιο τρόπο, θα πρέπει να πληρώσει το κόστος της αποτυχίας του...
Διαβάστε το πρωτότυπο της επιστολής του Hans Atzpodien και στη συνέχεια τη μετάφρασή του:
Θέμα: Ελληνικά Ναυπηγεία / Πληρωμή 105 εκατ. ευρώ
Ο κ. Γιώργος Πατεράκης –τον οποίον και έχετε συναντήσει πρόσφατα– μου ανέφερε ότι θα πρέπει να επικοινωνήσω μαζί σας, ώστε να ξεκαθαρίσουμε κάποια συγκεκριμένα ζητήματα σε σχέση με τα Ελληνικά Ναυπηγεία και την πληρωμή 105 εκατ. ευρώ, που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Ιουνίου.
Πρώτα από όλα, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω μία ακόμη φορά για την υποστήριξή σας σε αυτό το ζήτημα. Γνωρίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, οι οποίοι διαχέουν τη φήμη ότι αυτή η πληρωμή των 105 εκατ. ευρώ δεν θα έπρεπε ποτέ να γίνει, αφού η ThyssenKrupp Marine Systems δεν έχει υπογράψει την περιβόητη τροποποίηση Νο.7 της Συμφωνίας NEPTUNE, με την οποία τα Ελληνικά Ναυπηγεία υπόσχονται την παράδοση των δύο νέων σκαφών της 209 τάξης (κλάσης), αντί του καθαρού εκσυγχρονισμού των σκαφών αυτών.
Εφόσον αυτή η ιστορία, που έχει διαχυθεί από συγκεκριμένες πηγές του υπουργείου Εθνικής Άμυνας έχει στρεβλώσει την αλήθεια, παρακαλώ επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω τα γεγονότα:
1. Τα 105 εκατ. ευρώ δεν αποτέλεσαν αποζημίωση για την υπόσχεση των δύο υποβρυχίων τύπου 209. Η ΓΔΑΕΕ είχε υποσχεθεί αυτό το ποσό σε ένα πρωτόκολλο που υπεγράφη στις 29 Ιουλίου 2008, υποδηλώνοντας την πρόθεσή μας για συνομιλίες για την τροποποίηση Νο.7 (συμπεριλαμβανομένων και των δύο υποβρυχίων τύπου 209).. Στο συγκεκριμένο πρωτόκολλο της 29ης Ιουλίου 2008, τα 105 (εκείνη τη στιγμή 108 ) εκατ. ευρώ ήταν να πληρωθούν μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου 2008 (ανεξάρτητα από την υπογραφή της τροποποίησης Νο.7). Αυτή η υπόσχεση δεν εκπληρώθηκε, αφού τα 105 εκατ.
ευρώ καταβλήθηκαν περισσότερο από 8 μήνες αργότερα απ’ ό,τι προβλεπόταν.
2. Επιπλέον, τα 105 εκατ. ευρώ αποτελούν μέρος των ποσών που είχαν τιμολογηθεί και δεν είχαν πληρωθεί από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, από τον Δεκέμβριο του 2005 (οι περίφημες ληξιπρόθεσμες πληρωμές). Τα ποσά αυτά αθροίζονταν μέχρι την πληρωμή των 105 εκατ. ευρώ σε 628 εκατ. ευρώ. Μετά την πληρωμή των 105 εκατ. ευρώ, τα Ελληνικά Ναυπηγεία και η HDW ακόμα ζητούν από τα υπάρχοντα συμβόλαια πληρωμές που εκκρεμούν, ύψους 523 εκατ. ευρώ (τα 300 ζητούνται από τα Ελληνικά Ναυπηγεία και τα 223 από την HDW).
3. Επομένως, τα 105 εκατ. ευρώ δεν είναι και ποτέ δεν ήταν αποζημίωση για την υπόσχεση της εταιρείας μας να παραδώσει δύο νέα υποβρύχια τύπου 209. Η υπόσχεση αυτή πρώτη φορά ανέκυψε σε συζήτηση ανάμεσα σε εμένα και τον κ. Βασιλάκο, στις αρχές του 2008, για τους εξής λόγους: Προφανώς, η ΓΔΑΕΕ είχε κάποιες αξιώσεις προερχόμενες από την καθυστέρηση της παράδοσης του υποβρυχίου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, του πρώτου της τάξεως των 214 υποβρυχίων κάτω από το πρόγραμμα ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ. Επίσης, υπήρχαν κάποιες ενστάσεις προερχόμενες από το συμβόλαιο εκ μέρους της ΓΔΑΕΕ, αναφορικά με το ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ, αλλά και με το πρόγραμμα NEPTUNE. Προκειμένου να βρεθεί κάποια λύση και για τα δύο προγράμματα, πρότεινα στον κ. Βασιλάκο την άνοιξη του 2008 να σκεφτεί την προσφορά να δεχτεί ως τελική αποζημίωση για όλα αυτά τα θέματα, τα Ελληνικά Ναυπηγεία να λάβουν την ευθύνη για την παράδοση δύο τελείως καινούργιων υποβρυχίων τύπου 20, αντί να εκμοντερνίσει τα δύο τελευταία από τα προβλεπόμενα σκάφη που υπόκεινται στο πρόγραμμα NEPTUNE. Αυτό προτεινόταν να γίνει κάτω από την ίδια αξία συμβολαίου, καθώς προβλεπόταν από το ήδη υπάρχον συμβόλαιο NEPTUNE για τον εκμοντερνισμό, δηλαδή χωρίς καμία επιπλέον χρέωση από την πλευρά μας. Στη συνέχεια, έκανα ξεκάθαρο στον κ. Βασιλάκο ότι αυτό θα σήμαινε τη θυσία μόλις 150 εκατ. ευρώ από τη μεριά της ThyssenKrupp, η οποία θα ισοσκελιζόταν με την απόσυρση όλων των αξιώσεων της ΓΔΑΕΕ και της HDW σε σχέση με τα προγράμματα ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ και NEPTUNE.
4. Όταν αυτές οι συζητήσεις πραγματοποιούνταν στις αρχές του 2008, είχε ξεκαθαριστεί στον κ. Βασιλάκο ότι δεν έπρεπε να μας ωθήσει σε μια υπογραφή της τροποποίησης Νο.7, χωρίς να υπάρχουν κατάλληλες λύσεις για τα «ανοιχτά» ζητήματα του προγράμματος ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ. Με αυτό το υπόβαθρο, καταλαβαίνετε ότι ο κ. Βασιλάκος παρέκκλινε κατά πολύ από τις αρχικές του θέσεις, όταν τον Μάιο-Ιούνιο του 2009 προσπάθησε να υπογράψω την τροποποίηση Νο.7 με την υπόσχεση των δύο υποβρυχίων τύπου 209 σε απομονωμένη βάση, χωρίς καμία διαβεβαίωση σχετικά με τα θέματα που αφορούσε το πρόγραμμα ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ. Αν δείτε το πρωτόκολλο, που προσωπικά διαπραγματεύτηκα με τον κ. Βασιλάκο τον Μάιο του 2009, έκανα σαφές και ξεκάθαρο στον κ. Βασιλάκο ότι δεν θα υπέγραφα μια μεμονωμένη τροποποίηση Νο.7. Γνωρίζοντας αυτό, το πρωτόκολλο διατυπώθηκε προσεκτικά, με αποτέλεσμα η ΓΔΑΕΕ να ζητάει την υπογραφή της τροποποίησης μέχρι τις 5 Ιουνίου 2009, ενώ εγώ υποσχέθηκα μόνο να επανεξετάσω τη θέση μας σε αυτό. Ποτέ δεν υποσχέθηκα ότι θα υπογράψω την τροποποίηση, αφού ο κ. Βασιλάκος και εγώ πάντα συμφωνούσαμε από το ιστορικό των συζητήσεών μας ότι δεν υπήρχε άμεση σύνδεση ανάμεσα στην πληρωμή των 105 εκατ. ευρώ και την υπογραφή της τροποποίησης Νο.7. Προφανώς, γι’ αυτό το θέμα δεν είχε ενημερωθεί σωστά η ελληνική κυβέρνηση.
5. Συνεπώς, χειρίστηκα το θέμα σωστά με το να μην υπογράψω την τροποποίηση, χωρίς καν να έχω κάποια λύση για το ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ και τα υπόλοιπα ζητήματα του προγράμματος ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ. Πρότεινα στον κ. Βασιλάκο με μια επιστολή μου στις 9 Ιουλίου 2009 να καθορίσουμε τη βασική αρχιτεκτονική μιας λύσης για το πρόγραμμα του ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ, την οποία πρόταση αρνήθηκε κάθετα, με μία επιστολή του στις 10 Ιουλίου 2009. Σε αυτό το σημείο σταμάτησε και η επικοινωνία μας.
Eξοχότατε, κ. Παπαθανασίου, καθώς η εντύπωση που μου έχει δοθεί είναι ότι πραγματικά ψάχνετε για λύσεις σε αυτό το δύσκολο θέμα, παρακαλώ επιτρέψτε μου να σας πω ότι δεν καταλαβαίνω γιατί η Ελληνική Κυβέρνηση δεν προχωρά τα θέματα που είναι καθαρά πλεονεκτικά για την Ελληνική πλευρά και γιατί την ίδια στιγμή η Ελληνική Κυβέρνηση οδεύει στο να βάλει σε κίνδυνο τα ΕΝΑΕ  στο σύνολό τους.
Πρώτα απ’ όλα, θα ήταν εύκολο να καθήσουμε και να διαπραγματευτούμε την τελειοποίηση της τροποποίησης Νο.17 [σ.σ. προφανώς ο Atzpodien εκ παραδρομής γράφει «17» ενώ στην πραγματικότητα είναι η «7»] που εκκρεμεί για τα ζητήματα που είναι ακόμα «ανοιχτά» του προγράμματος ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ 214 με τα οποία ολόκληρο το πακέτο λύσεων ολοκληρώνεται. Αντ’ αυτού, η ΓΔΑΕΕ ρισκάρει την υλοποίηση των δύο νέων υποβρυχίων 209 ως μέρος μιας συνολικής λύσης.
Κατά δεύτερο λόγο, προσφερθήκαμε να αποσύρουμε το πολιτικά βεβαρημένο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, προκειμένου να το πουλήσουμε σε τρίτους, ενέργεια με την οποία ρισκάρουμε από την άποψη του Marketing (για το σκάφος δεν έχουμε καμία ξεκάθαρη προσφορά από άλλη χώρα). Με αυτόν τον τρόπο, ο προϋπολογισμός για τα υποβρύχια μπορεί να μειωθεί κατά περισσότερο από 300 εκατ. ευρώ, εφόσον θα επιτρέψουμε να μειώσουμε την αξία των ποσών που η ελληνική κυβέρνηση οφείλει στην HSY και στην HDW. Προκειμένου να διευκολύνουμε τη διαδικασία εξαγοράς, ζητήσαμε από εσάς και τον συνάδελφό σας, τον υπουργό της Εθνικής Άμυνας, να ακολουθήσουν την πρότασή μας και να συντάξουν μια κυβερνητική επιστολή, η οποία τουλάχιστον να εξουσιοδοτεί την έναρξη της διαδικασίας πώλησης του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ σε τρίτη χώρα. 
Παρ’ όλα αυτά, όλη αυτή η διαδικασία μπορεί να λειτουργήσει μόνο με μία γενικότερη σχέση μεταξύ της ThyssenKrupp, των Ελληνικών Ναυπηγείων, που είναι μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές αμυντικές εταιρείες και της ελληνικής κυβέρνησης. Προς το παρόν, έχουμε να σημειώσουμε ότι η ΓΔΑΕΕ δεν απευθύνει καμία παραγγελία στα Ελληνικά Ναυπηγεία. Το πρόγραμμα των φρεγατών για το Πολεμικό Ναυτικό διαπραγματεύεται αποκλειστικά με τη γαλλική κυβέρνηση, τη γερμανική κυβέρνηση, την ThyssenKrupp και δεν έχει ζητηθεί από τα Ελληνικά Ναυπηγεία καμία προσφορά για τέτοιου είδους σκάφη. Αντιθέτως, η ΓΔΑΕΕ, για γελοίους λόγους, απέκλεισε τα Ελληνικά Ναυπηγεία από την υποψηφιότητα για δημόσιες παραγγελίες εξοπλισμών για την ελληνική κυβέρνηση, κίνηση που προφανώς ήθελε να οδηγήσει τα Ελληνικά Ναυπηγεία σε χρεοκοπία.
Τα Ελληνικά Ναυπηγεία, ως εταιρεία με 1200 εργαζόμενους και η οποία δεν έχει πληρωθεί 300 εκατ. ευρώ από τον βασικό πελάτη της (την ελληνική κυβέρνηση), που δεν λαμβάνει καμία παραγγελία από τη ΓΔΑΕΕ και που αποκλείεται από το μοναδικό μεγαλύτερο ναυπηγικό πρόγραμμα για τα ερχόμενα χρόνια (πρόγραμμα φρεγατών), δεν μπορεί να επιβιώσει. H ThyssenKrupp αυτή τη στιγμή πιέζεται από τους ελεγκτές της να επαναξιολογήσει το εγχείρημα των Ελληνικών Ναυπηγείων στην ολότητά του. Ταυτόχρονα, η ThyssenKrupp θα πρέπει να αποφασίσει εάν η χρηματοδότηση των Ελληνικών Ναυπηγείων μπορεί να συνεχιστεί ή όχι. Εάν όχι, τα Ελληνικά Ναυπηγεία θα χρεοκοπήσουν, με όλες τις προφανείς συνέπειες. Και η ThyssenKrupp είναι σίγουρο ότι δεν θα αναλάβει αυτές τις συνέπειες.
Όλα αυτά θα προκαλέσουν βλαβερές συνέπειες σε όλα τα σχετιζόμενα μέρη: οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Ναυπηγεία θα χάσουν τις δουλειές τους, το Πολεμικό Ναυτικό πολύ πιθανό να μη δει τα νέα υποβρύχια σε λειτουργία για χρόνια, καθώς θα υπόκεινται σε μακροχρόνιες νομικές διαδικασίες, και φυσικά δεν θα υπάρξουν καθόλου δύο νέα υποβρύχια τύπου 209 και τελικά η ThyssenKrupp θα υποστεί σοβαρή απώλεια από τις διαγραφές που πρέπει να γίνουν.
Όλα αυτά μπορούν να αποφευχθούν, εάν κάποιος από την ελληνική κυβέρνηση αναλάβει αυτά τα ζητήματα άμεσα και επιφέρει μια δίκαιη λύση για τα εναπομείναντα ανοιχτά ζητήματα. Αντίθετα, η ΓΔΑΕΕ μπλοκάρει κάθε πρόοδο, διαστρεβλώνοντας την αλήθεια και δημιουργώντας κατευθύνσεις οι οποίες θέτουν σε κίνδυνο τα ενδιαφέροντα του ελληνικού κράτους.
Η αντίδραση από τη Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα γι’ αυτό. Ενημερωθήκαμε από κοινού με τον κ. Μπίρις ότι η διαδικασία διερεύνησης σε σχέση με την υποτιθέμενη παράνομη κρατική βοήθεια για τα Ελληνικά Ναυπηγεία σε προγενέστερους χρόνους, θα μπορούσε να ολοκληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, με ευνοϊκούς όρους τόσο για τα Ελληνικά Ναυπηγεία όσο και για το ελληνικό Δημόσιο. Η μόνη προϋπόθεση είναι μια επιστολή από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την αναγκαιότητα της διατήρησης των Ελληνικών Ναυπηγείων ως στρατιωτικά ναυπηγεία, για τις προμήθειες ναυτικού πολεμικού υλικού της ελληνικής κυβέρνησης για τα επόμενα χρόνια. Παρότι η αίτηση είναι λογική και εύκολο είναι να εκπληρωθεί, δεν έχει δρομολογηθεί, θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την ολοκλήρωση και αυτής της διαδικασίας.
Εξοχότατε κύριε Παπαθανασίου, παρακαλούμε να ενώσετε τις δυνάμεις σας με τις δικές μας, προκειμένου να αποφύγουμε αυτή την καταστροφή! Είμαι διαθέσιμος να έρθω οποιαδήποτε στιγμή στο γραφείο σας ή να μιλήσουμε στο τηλέφωνο. Προγραμματίζω να είμαι στην Αθήνα στις 29/30 Ιουλίου. Θα χαιρόμουν να είχα μια σύντομη συνάντηση μαζί σας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ