ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ. ΜΕ ΕΝΑ ΛΙΤΡΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ 500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ...
ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ,
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ....ΑΛΟΓΑ.... Τι να πει κανείς για το λαό του, όταν εκείνος βάζει τα χέρια του και βγάζει
τα μάτια του; Μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Πολυτεχνείου Κρήτης
κατασκεύασε αυτοκίνητο υδρογόνου, που είναι μάλιστα έτοιμο να βγει στην αγορά,ενώ έχει ήδη λάβει διεθνείς διακρίσεις και αναγνώριση. Ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός...συνόρων.
το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που "γεννήθηκε" στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης, κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού καταναλώνει ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα.
το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που "γεννήθηκε" στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης, κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού καταναλώνει ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα.
"Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη
μαζική παραγωγή με
κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να
κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!"
Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.
Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου