ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Παρασκευή, Μαΐου 24, 2013

Το παράπονο ενός Κουλουριωτη – Αμπελακιωτη

24-0502013

Το  παράπονο  ενός  Κουλουριωτη – Αμπελακιωτη

Πριν  μερικές  ήμερες  βρέθηκα κατά τύχη σε μια συναυλία στο Δημαρχείο και ανεβαίνοντας στον πρώτο όροφο στην αίθουσα  Μπογρη  τα μάτια μου έμειναν έκθαμβα  από τον πλούτο που έφεραν οι κυρίες  επάνω τους Για  στολίδι, αμάν λέω μέσα μου σε έκθεση  χρυσαφικών έπεσα παναγία μου, τη δουλειά έχω εγώ  εδώ, και βγαίνοντας  έξω από την αίθουσα  βλέπω  την πραγματική  κουλουριωτηκη κοινωνία , αμέσως  κάτι  χαρούμενο φτερούγισε μέσα μου . εδώ είμαστε λέω στο νησί μου. Τη να πω για αυτό το  έρημο  νησί  από τον πατέρα μου μέχρι σήμερα  μερικοί γραφικοί Πάνσοφοι  γέροντες  το κρατούν δεσμευμένο  σε κάτι παλιομοδίτικες  τακτικές  και δεν  αφήνουν  τίποτα καινούργιο  να γίνει . Ο σημερινός  Δήμαρχος  να φωνάζει  για το  οχηματαγωγά  στα παλούκια  οι υποψήφιοι Δήμαρχοι  την ίδια ώρα στα καφενεία να πίνουν καφεδάκι  σαν να μην τρέχει τίποτα. Η  άλλη  υποψήφια δήμαρχος  έκλεισε το λατομείο.  Χρειάζομαι  λίγο τσιμέντο για να στρώσω Την αυλή  του σπιτιού μου  και μου ζητάνε  τα μαλλιά του  κεφαλιού μου ( δηλαδή είναι να τρελαίνεσαι )  η  Σαλαμίνα είναι μία απέραντη πεδιάδα  και θα χάναμε το ωραίο και μοναδικό βουνό που είχαμε!! με την εξόρυξη του λατομείου κυρία Νάνου ???, τώρα θα μου πληρώσετε Τη διάφορα που μου ζητάνε οι παραγωγοί τσιμέντου  ναι η’’ όχι  για να ξέρω τη να κάνω ??   ΝΕΟΙ  ΟΡΓΑΝΩΘΕΊΤΕ  ΠΆΡΤΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΊΑ ΣΤΑ ΧΈΡΙΑ ΣΑΣ   ΓΙΑ ΝΑ ΣΏΣΕΤΕ ΤΟ ΝΗΣΙ  ΑΠΟ ΤΟΥΣ  ΚΑΡΕΚΛΟΚΈΝΤΑΥΡΟYΣ  ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ  ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ –ΥΔΡΑ- ΣΠΈΤΣΕΣ-ΚΛΠ.  ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΩΜΑΤΕΡΉ  ΤΟΥ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΊΟΥ  ΠΟΥ ΕΊΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ.  ΕΝΑΣ  ΚΟΥΚΟΣ  ΔΕΝ ΦΈΡΝΕΙ ΤΗΝ ΆΝΟΙΞΗ. ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΟΎΣ.  ΟΡΓΑΝΩΘΕΊΤΕ  ΚΟΝΤΆ ΤΟΥ.     
admin/mageutikompatsisalaminas.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ