ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Παρασκευή, Νοεμβρίου 11, 2016

Τηλεόραση και βίντεο μέσω κινητών συσκευών επιλέγουν όλο και περισσότεροι Ελληνες

Τηλεόραση και βίντεο μέσω κινητών συσκευών επιλέγουν όλο και περισσότεροι Ελληνες

0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 



Το ποσοστό χρόνου που αφιερώνεται στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα, μέσω κινητών συσκευών, αυξήθηκε από πέρυσι και για τους έφηβους 16-19 έφτασε το 63%.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από μελέτη της Ericsson, που αποτυπώνει τις συνήθειες παρακολούθησης τηλεόρασης και video 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών ανά τον κόσμο.
Στην Ελλάδα, το στατιστικό δείγμα αντιστοιχεί σε 5 εκατομμύρια καταναλωτές.
Το 30% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται πολύ για προγράμματα χρήσης κινητών δεδομένων που περιλαμβάνουν απεριόριστο χρόνο ροής (streaming) βίντεο. Το αντίστοιχο ποσοστό, παγκοσμίως, ανέρχεται στο 40%.
Οι Ελληνες καταναλωτές αφιερώνουν 18 λεπτά την ημέρα για έρευνα περιεχομένου.
Σύμφωνα με την έρευνα, η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ’ απαίτηση και βίντεο, μέσω κινητών συσκευών, εμφανίζει σημαντική αύξηση, παρόλο που οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την ανακάλυψη περιεχομένου.
Συγκεκριμένα, τα κυριότερα ευρήματα για την ελληνική αγορά, εκτός των παραπάνω, έχουν, ως εξής:
Ο μέσος όρος κατανάλωσης περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασης, βίντεο, μέσω σταθερού ίντερνετ, θέατρο και σινεμά, αγγίζει τα 53Eurο ανά ελληνικό νοικοκυριό. Το αντίστοιχο ποσό στις ΗΠΑ αγγίζει τα 186$ ανά νοικοκυριό.
Η κατανάλωση video on demand αγγίζει το 42% (όσο και το παγκόσμιο ποσοστό) με 34 ώρες κατά μέσο όρο την εβδομάδα, ενώ στους millennials (ηλικίες 16-34) φτάνει το 52%, ενώ το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό είναι 50%.
Το 53% των τηλεθεατών στην Ελλάδα παρακολουθεί YouTube σε καθημερινή βάση, ποσοστό που αγγίζει το 86%, αν αναχθεί στην εβδομάδα.
Το Bingeing αλλάζει το παιχνίδι: Η παρακολούθησηαριθμού επεισοδίων μίας σειράς κατά βούληση έχει καταστεί πλέον βασικό χαρακτηριστικό της εμπειρίας θέασης τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα. Ποσοστό 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κάνει μαραθώνιο τηλεθέασης σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση, με το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό να κυμαίνεται στο71%. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 86% για τις ηλικίες 16-34 (millennials), ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ