ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ FACEBOOK
Δυσάρεστες εκπλήξεις επεφύλασσε η χθεσινή ημέρα για τους χιονοδρόμους που επέλεξαν το χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού με αποτέλεσμα να εκτυλιχθούν πρωτοφανείς σκηνές.
Πώς δημιουργήθηκαν τα… νεύρα
Σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στο Star Κεντρικής Ελλάδας για να ανέβει κάποιος από το Λιβάδι στο χιονοδρομικό χρειαζόταν μία ώρα περίπου σε δρόμο επικίνδυνο γεμάτο πάγο και χωρίς να έχει πέσει αλάτι.
Η περιπέτεια ωστόσο δεν σταμάτησε εκεί αφού οι περισσότεροι αναβατήρες ήταν παγωμένοι και οι πίστες υπολειτουργούσαν. Για άγνωστο λόγο οι επισκέπτες βρέθηκαν μπροστά και σε κλειστά εκδοτήρια με τις ουρές να είναι ατελείωτος και ο εκνευρισμός έκδηλος.
Συγκεκριμένα λειτουργούσε μόνο η τηλεκαμπίνα «Αφροδίτη» και το διπλό λιφτ «Αίολος», ενώ ετά τις 12:30 μπήκε σε λειτουργία το λιφτ «Βάκχος» με αποτέλεσμα να διακοπεί η λειτουργία του λιφτ «Αφροδίτη» και να δημιουργηθούν τεράστιες ουρές στην αφετηρία των λιφτ.
Οι εκδρομείς περίμεναν έως και μιάμιση ώρα για να κάνουν μια κατάβαση ενώ από την πλευρά της Φτερόλακκας ο χρόνος αναμονής άγγιζε τις δύο ώρες, με πολλούς από τους επισκέπτες να έρχονται στα… χέρια εξαιτίας της έντασης.
Η ανοργανωσιά στο Χιονοδρομικό κέντρο αλλά και το κλειστό τηλεφωνικό κέντρο για ερωτήσεις και παράπονα απογοήτευσε τους χιονοδρόμους που ταλαιπωρήθηκαν χωρίς λόγο όπως καταγγέλλουν στο Star.
Χαρακτηριστική ήταν και η ανάρτηση του Arahovameteo Group:
«Δυστυχώς μια ημέρα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως καταπληκτική για χιονοδρομία προκάλεσε την οργή και απογοήτευση χιλιάδων επισκεπτών και χιονοδρόμων. Οι δρόμοι ήταν παγοδρόμια, ο αποχιονισμός στις αφετηρίες αναβατήρων γινόταν στις 9.35 ταυτόχρονα με την έλευση του κόσμου, οι καθυστερήσεις στα λιφτ ξεπερνούσαν τις 2 ώρες, οι αναβατήρες δίνονταν προς χρήση με πολλή καθυστέρηση χρονικά.
Μια εικόνα που δεν τιμάει καθόλου τον Παρνασσό.
Αν νομίζετε κύριοι της ΕΤΑΔ ότι θα απαξιώσετε τον Παρνασσό, πλανάσθε πλάνην οικτράν…
Θα υπάρξουν εξελίξεις, αυτό είναι βέβαιο.
Έχουμε τον κόσμο στο πλευρό μας και οι κινητοποιήσεις θα είναι το έσχατο μέσο.
Ευνόητο ότι το Arahovameteo έχει κατακλυστεί από εκατοντάδες emails διαμαρτυρίας φίλων χιονοδρόμων…».
Η ανάρτηση του Arahovameteo Group συνδεύεται και από το παρακάτω βίντεο:
Η απάντηση της διοίκησης του χιονοδρομικού
Ο Διευθυντής Κώστας Ξυπόλητoς μέσα από τα αναλυτικά γεγονότα του Star παραδέχθηκε πως υπό την πίεση του κόσμου έγιναν λάθη και αστοχίες. Ωστόσο όπως ανέφερε οι συνθήκες ήταν πολύ άσχημες την προηγούμενη ημέρα με αποτέλεσμα το φαινόμενο της παγοποίησης να μην μπορεί να αντιμετωπισθεί από τους εργαζόμενους που δούλευαν όλη νύχτα για να καταφέρουν να δουλέψουν οι αναβατήρες.
Επίσης ο κ. Ξυπόλυτος εξήγησε πως ο αριθμός των επισκεπτών υπολογίζεται στις 6.000.
Μετά την απίστευτη ταλαιπωρία για όσους ανέβηκαν σήμερα στο Χιονοδρομικό η διοίκηση έχει αποφασίσει όποιος αγόρασε κάρτα ενηλίκου χιονοδρόμου σήμερα να του επιστραφεί την επόμενη φορά που θα επισκεφθεί το κέντρο.
Δυσάρεστες εκπλήξεις επεφύλασσε η χθεσινή ημέρα για τους χιονοδρόμους που επέλεξαν το χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού με αποτέλεσμα να εκτυλιχθούν πρωτοφανείς σκηνές.
Πώς δημιουργήθηκαν τα… νεύρα
Σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στο Star Κεντρικής Ελλάδας για να ανέβει κάποιος από το Λιβάδι στο χιονοδρομικό χρειαζόταν μία ώρα περίπου σε δρόμο επικίνδυνο γεμάτο πάγο και χωρίς να έχει πέσει αλάτι.
Η περιπέτεια ωστόσο δεν σταμάτησε εκεί αφού οι περισσότεροι αναβατήρες ήταν παγωμένοι και οι πίστες υπολειτουργούσαν. Για άγνωστο λόγο οι επισκέπτες βρέθηκαν μπροστά και σε κλειστά εκδοτήρια με τις ουρές να είναι ατελείωτος και ο εκνευρισμός έκδηλος.
Συγκεκριμένα λειτουργούσε μόνο η τηλεκαμπίνα «Αφροδίτη» και το διπλό λιφτ «Αίολος», ενώ ετά τις 12:30 μπήκε σε λειτουργία το λιφτ «Βάκχος» με αποτέλεσμα να διακοπεί η λειτουργία του λιφτ «Αφροδίτη» και να δημιουργηθούν τεράστιες ουρές στην αφετηρία των λιφτ.
Οι εκδρομείς περίμεναν έως και μιάμιση ώρα για να κάνουν μια κατάβαση ενώ από την πλευρά της Φτερόλακκας ο χρόνος αναμονής άγγιζε τις δύο ώρες, με πολλούς από τους επισκέπτες να έρχονται στα… χέρια εξαιτίας της έντασης.
Η ανοργανωσιά στο Χιονοδρομικό κέντρο αλλά και το κλειστό τηλεφωνικό κέντρο για ερωτήσεις και παράπονα απογοήτευσε τους χιονοδρόμους που ταλαιπωρήθηκαν χωρίς λόγο όπως καταγγέλλουν στο Star.
Χαρακτηριστική ήταν και η ανάρτηση του Arahovameteo Group:
«Δυστυχώς μια ημέρα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως καταπληκτική για χιονοδρομία προκάλεσε την οργή και απογοήτευση χιλιάδων επισκεπτών και χιονοδρόμων. Οι δρόμοι ήταν παγοδρόμια, ο αποχιονισμός στις αφετηρίες αναβατήρων γινόταν στις 9.35 ταυτόχρονα με την έλευση του κόσμου, οι καθυστερήσεις στα λιφτ ξεπερνούσαν τις 2 ώρες, οι αναβατήρες δίνονταν προς χρήση με πολλή καθυστέρηση χρονικά.
Μια εικόνα που δεν τιμάει καθόλου τον Παρνασσό.
Αν νομίζετε κύριοι της ΕΤΑΔ ότι θα απαξιώσετε τον Παρνασσό, πλανάσθε πλάνην οικτράν…
Θα υπάρξουν εξελίξεις, αυτό είναι βέβαιο.
Έχουμε τον κόσμο στο πλευρό μας και οι κινητοποιήσεις θα είναι το έσχατο μέσο.
Ευνόητο ότι το Arahovameteo έχει κατακλυστεί από εκατοντάδες emails διαμαρτυρίας φίλων χιονοδρόμων…».
Η ανάρτηση του Arahovameteo Group συνδεύεται και από το παρακάτω βίντεο:
Η απάντηση της διοίκησης του χιονοδρομικού
Ο Διευθυντής Κώστας Ξυπόλητoς μέσα από τα αναλυτικά γεγονότα του Star παραδέχθηκε πως υπό την πίεση του κόσμου έγιναν λάθη και αστοχίες. Ωστόσο όπως ανέφερε οι συνθήκες ήταν πολύ άσχημες την προηγούμενη ημέρα με αποτέλεσμα το φαινόμενο της παγοποίησης να μην μπορεί να αντιμετωπισθεί από τους εργαζόμενους που δούλευαν όλη νύχτα για να καταφέρουν να δουλέψουν οι αναβατήρες.
Επίσης ο κ. Ξυπόλυτος εξήγησε πως ο αριθμός των επισκεπτών υπολογίζεται στις 6.000.
Μετά την απίστευτη ταλαιπωρία για όσους ανέβηκαν σήμερα στο Χιονοδρομικό η διοίκηση έχει αποφασίσει όποιος αγόρασε κάρτα ενηλίκου χιονοδρόμου σήμερα να του επιστραφεί την επόμενη φορά που θα επισκεφθεί το κέντρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου