Αγαπάμε τα ξενοδοχεία: αποτελούν μέρος της περιπέτειας των ταξιδιών μας. Ωστόσο, για να διασφαλίσουμε ότι τίποτα δεν αμαυρώνει τις διακοπές μας, θα ήταν χρήσιμο να γνωρίζουμε κάποια κόλπα.
Κάποιος μπορεί να πάρει το ίδιο δωμάτιο με εσάς για μισή τιμή
© pixabay
Τα ξενοδοχεία είναι έτοιμα να ενοικιάσουν τα τελευταία κενά δωμάτια φθηνότερα. Ωστόσο, δεν θέλουν να δείξουν τέτοιες τιμές δημόσια, επειδή υπάρχει πάντα η πιθανότητα κάποιος να κλείσει δωμάτιο με πλήρες κόστος την τελευταία στιγμή.Επομένως, τα δωμάτια αυτά εμφανίζονται σε τυφλές τοποθεσίες κράτησης: οι τιμές είναι χαμηλές και το όνομα του ξενοδοχείου εμφανίζεται μόνο μετά την πληρωμή. Βλέπετε μόνο τον αριθμό των αστεριών, τον τύπο δωματίου και τον κατάλογο των υπηρεσιών. Μπορείτε να επιλέξετε μόνο την περιοχή όπου θέλετε να μείνετε και η κράτηση δεν μπορεί να ακυρωθεί.
Κάντε κράτηση δωματίου μετά τις 6:00 μ.μ. Είναι φθηνότερο από το πρωί.
Μπορείτε να διαπραγματευτείτε όταν κάνετε κράτηση δωματίου.
Τα ξενοδοχεία έχουν δωρεάν υπηρεσίες
© depositphotos © depositphotos
Όταν κάνετε check in, ρωτήστε για τις δωρεάν υπηρεσίες που μπορείτε να πάρετε. Τα ξενοδοχεία προσφέρουν συχνά στους επισκέπτες τους εμφιαλωμένο νερό, σίδερο και στυλ μαλλιών, φορτιστές τηλεφώνου και επιτραπέζια παιχνίδια. Μπορούν επίσης να σας πάρουν ένα ταξί δωρεάν, να κλείσουν εισιτήρια για μια συναυλία ή ένα τραπέζι σε ένα εστιατόριο, να σας ξυπνήσουν σε μια συγκεκριμένη ώρα ή να καλέσουν γιατρό.Μπορούν να σας στείλουν σε άλλο ξενοδοχείο χωρίς τη συγκατάθεσή σας
Τα ξενοδοχεία επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν κράτηση περισσότερων δωματίων από αυτά που είναι διαθέσιμα, ως εγγύηση ότι όλα τα δωμάτια θα είναι κατειλημμένα, σε περίπτωση που κάποιος ακυρώσει μια κράτηση. Εάν σας ζητηθεί να μετακομίσετε σε άλλο ξενοδοχείο, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε δωμάτιο ανώτερης κατηγορίας ή πρόσθετες υπηρεσίες.
Το δωμάτιο δεν είναι πάντα απόλυτα καθαρό
© depositphotos © depositphotos
Σίγουρα δεν είστε ο πρώτος που έμεινε εκεί, οπότε προσέξτε τα πράγματα που χρησιμοποιήθηκαν πριν από σας. Αναδιπλώστε και αφαιρέστε την κουβέρτα, χρησιμοποιήστε φλιτζάνια μιας χρήσης και κρατήστε ένα μπουκάλι νερό στο δωμάτιο. Τα πιάτα συχνά ξεπλένονται απλά στο νεροχύτη κατά τον καθαρισμό.Τα δωμάτια δεν είναι όλα ίδια
Οι ρεσεψιονίστ προτείνουν εγκαταστάσεις που τους πληρώνουν.
© depositphotos © depositphotos
Οι καταγγελίες είναι κερδοφόρεςΕάν βρείτε την ευκαιρία, διαμαρτυρηθείτε.Τα ξενοδοχεία δεν θέλουν να μειώσουν την βαθμολογία τους λόγω αρνητικών κριτικών, οπότε σας προσφέρουν πρόσθετες υπηρεσίες ή εκπτώσεις. Συζητήστε ευγενικά, ρωτήστε ποιος ακριβώς θα λύσει το πρόβλημα και καλέστε τον διαχειριστή.
Τα μίνι-χρηματοκιβώτια δεν είναι ασφαλή
© depositphotos © depositphotos
Εάν έχετε πολύτιμα πράγματα, ζητήστε από τον ρεσεψιονίστ να τα τοποθετήσει στο χρηματοκιβώτιο του ξενοδοχείου και να σας δώσει μια απόδειξη. Αυτό το χρηματοκιβώτιο είναι συνήθως καλύτερα ασφαλισμένο από αυτό του δωματίου σας και είναι διαθέσιμο σε μικρό αριθμό εργαζομένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου