ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Τρίτη, Οκτωβρίου 25, 2016

Η Ειρήνη Μπινιάρη ανακαλεί την παραίτηση της..

Η Ειρήνη Μπινιάρη ανακαλεί την παραίτηση της...


Στη σημερινη κοινωνια των εφημερων προσδοκιων , επιλεγω τον δρομο της "Αρετης"και των "Αξιων".
Ο λαος της Σαλαμινας με επελεξε να υπηρετησω το "Αριστον" και το "βελτιστον"

Επειδη καποιοι με τη συμπεριφορα τους δυναμιτισαν το εργο μου,θεωρησα υποχρεωση μου να παραιτηθω των καθηκοντων μου ετσι οπως μου επεβαλε η αξιοπρεπεια μου και η ευσυνειδησια μου. Εφοσον η κ. Δημαρχος με στηριζει απολυτα και με εχει αποκαταςτηςει ηθικα , θεωρω υποχρεωση μου να ανακαλλεσω την παραιτηση μου και να συνεχισω την προσπαθεια μου για το καλο της Σαλαμινας

Την ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου και διαβεβαιωνω ολους οτι θα λειτουργησω συλλογικα για εναν καλυτερο Δημο Με εκτιμηση Ειρηνη Μπινιαρη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ