01-02-2013
Αγαπητοί Μπατσιωτες έχουμε κάνει τα χιλιόμετρα Μπατσι - Δημαρχείο για να Ξεκαθαρίσουμε το σημείο της ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ Η’’ ΠΑΡΚΟ ΣΤΟ ΑΝΩ ΜΠΑΤΣΙ
ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ. ΣΤΟ Δ/Σ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ.
ΕΔΩ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ .
Αγαπητοί Μπατσιωτες έχουμε κάνει τα χιλιόμετρα Μπατσι - Δημαρχείο για να Ξεκαθαρίσουμε το σημείο της ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ Η’’ ΠΑΡΚΟ ΣΤΟ ΑΝΩ ΜΠΑΤΣΙ
Και μια (Κυρία )
Αλλοδαπή πήγε και μας κατήγγειλε
ότι κόβουμε Πεύκα για να κάνουμε,ΤηνΠαιδική χαρά ( βέβαια
δεν ξέρει ότι την έχουμε φωτογραφήσει
την περιοχή
Πριν πολύ καιρό και φαίνετε ότι δεν έχει
κοπή κανένα πεύκο. ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΜΕΚΑΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ. ΣΤΟ Δ/Σ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ.
ΕΔΩ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ .
'Ελληνας πρέσβης: Προσέλαβαν ιδιωτικό στρατό για προστασία της Βουλής
Δήλωση-σοκ από Έλληνα πρέσβη σε εφημερίδα του Καναδά. Σύμφωνα με τον πρέσβη Λεωνίδα Χρυσανθόπουλο η ελληνική κυβέρνηση έχει προχωρήσει σε συμφωνία με ιδιωτική εταιρεία παροχής "στρατιωτικής προστασίας" με την ιδιωτική εταιρεία Academi (πρώην Blackwater) !
Σε άλλες απαντήσεις του, ο Λ. Χρυσανθόπουλος (το βιογραφικό σημείωμα του οποίου περιλαμβάνει συμμετοχή στη διαπραγματευτική ομάδα για την είσοδο της Ελλάδος στην ΕΕ, πρέσβης της Ελλάδος σε Αρμενία, Τορόντο και Πεκίνο, και μέχρι το 2012 γγ. της Διεθνούς Γραμματείας του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Μαύρης Θάλασσας) σημειώνει ότι η καλύτερη και φθηνότερη λύση τόσο για την Ελλάδα όσο και την ΕΕ θα ήταν να χαρισθεί το ελληνικό χρέος, ενώ προτιμότερη από την παραμονή στο ευρώ είναι μία σταδιακή επιστροφή στη δραχμή, που θα επιτρέψει βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μέσω της υποτίμησης του νομίσματος.
Σε άλλες απαντήσεις του, ο Λ. Χρυσανθόπουλος (το βιογραφικό σημείωμα του οποίου περιλαμβάνει συμμετοχή στη διαπραγματευτική ομάδα για την είσοδο της Ελλάδος στην ΕΕ, πρέσβης της Ελλάδος σε Αρμενία, Τορόντο και Πεκίνο, και μέχρι το 2012 γγ. της Διεθνούς Γραμματείας του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Μαύρης Θάλασσας) σημειώνει ότι η καλύτερη και φθηνότερη λύση τόσο για την Ελλάδα όσο και την ΕΕ θα ήταν να χαρισθεί το ελληνικό χρέος, ενώ προτιμότερη από την παραμονή στο ευρώ είναι μία σταδιακή επιστροφή στη δραχμή, που θα επιτρέψει βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μέσω της υποτίμησης του νομίσματος.
Ο Έλληνας πρέσβης δηλώνει απαισιόδοξος για το μέλλον της Ελλάδος εάν συνεχισθεί η υφιστάμενη κατάσταση, προβλέποντας κοινωνικές αναταραχές, ίσως ακόμη και το ενδεχόμενο ενός εμφυλίου πολέμου.
Όσον αφορά, τέλος, στην Academi, πρόκειται για μία εταιρεία ιδιωτικού στρατού που ιδρύθηκε το 1997 ως Blackwater. Αποτελεί το μεγαλύτερο εργολάβο ιδιωτικών υπηρεσιών ασφάλειας των ΗΠΑ, ενώ το πρώτο μεγάλο της συμβόλαιο ήταν η συμμετοχή της στον πόλεμο του Ιράκ το 2003. Η φημολογούμενη εμπλοκή της στην Ελλάδα δεν θα είναι η πρώτη, καθώς είχε παράσχει εκπαίδευση στις ελληνικές ναυτικές δυνάμεις ασφαλείας εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
Όσον αφορά, τέλος, στην Academi, πρόκειται για μία εταιρεία ιδιωτικού στρατού που ιδρύθηκε το 1997 ως Blackwater. Αποτελεί το μεγαλύτερο εργολάβο ιδιωτικών υπηρεσιών ασφάλειας των ΗΠΑ, ενώ το πρώτο μεγάλο της συμβόλαιο ήταν η συμμετοχή της στον πόλεμο του Ιράκ το 2003. Η φημολογούμενη εμπλοκή της στην Ελλάδα δεν θα είναι η πρώτη, καθώς είχε παράσχει εκπαίδευση στις ελληνικές ναυτικές δυνάμεις ασφαλείας εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
Υποηχητική λύση
Γιατί τα περιστέρια χάνονται στο δικό τους «Τρίγωνο των Βερμούδων»
-
- «Δεν ακούω, δεν ξέρω που βρίσκομαι» (Φωτογραφία: ΑΠΕ )
Ουάσινγκτον
Το μυστήριο ενός
αμερικανικού «Τριγώνου των Βερμούδων», μέσα στο οποίο εξαφανίζονται ταχυδρομικά
περιστέρια, φαίνεται ότι λύθηκε έπειτα από μισό αιώνα.
Από τη δεκαετία του 1960 μέχρι σήμερα, όλα τα περιστέρια που απελευθέρωνε ένας ορνιθολόγος στο Τζέρσεϊ Χιλ, μια περιοχή στην πολιτεία της Νέας Υόρκης, αποτύγχαναν να βρουν το δρόμο τους και να επιστρέψουν στο εργαστήριο όπου ζούσαν.
Σύμφωνα με νέα μελέτη, η οποία παραμένει πάντως αμφιλεγόμενη, οι ιπτάμενοι ταχυδρόμοι έχαναν το δρόμο τους επειδή προσανατολίζονται με βάση υπόηχους, τους οποίους δεν άκουγαν στη συγκεκριμένη τοποθεσία.
Σύμφωνα με τη νέα θεωρία τα περιστέρια δημιουργούν στο μυαλό τους «ακουστικούς χάρτες» για να βρίσκουν τον προσανατολισμό τους. Η ιδέα έρχεται να προστεθεί σε μια ποικιλία θεωριών για τις ικανότητες προσανατολισμού των περιστεριών, από βιολογικές πυξίδες που αντιλαμβάνονται το μαγνητικό πεδίο της Γης μέχρι τους αυτοκινητόδρομους τους οποίους υποτίθεται ότι ακολουθούν τα πτηνά.
Τα πειράματα που συνεχίζονταν στη Νέα Υόρκη από τη δεκαετία του 1960 είχαν στόχο τη μελέτη του εντυπωσιακού προσανατολισμού των περιστεριών. Τα πτηνά πάντα κατάφερναν να επιστρέψουν στο σπίτι τους, στο Πανεπιστήμιο Κορνέλ της Νέας Υόρκης, εκτός εάν είχαν απελευθερωθεί από την περιοχή του Τζέρσεϊ Χιλ.
Τη δική του εξήγηση στο μυστήριο δίνει τώρα ο Δρ Τζόναθαν Χάγκστρουμ της αμερικανικής γεωλογικής υπηρεσίας USGS. Ο Χάγκστρουμ υποψιάστηκε ότι ο ήχος παίζει κάποιο ρόλο το 1997, όταν 60.000 ταχυδρομικά περιστέρια που συμμετείχα σε αγώνα έχασαν το δρόμο τους καθώς πετούσαν πάνω από τη Μάγχη. Ο ερευνητής παρατήρησε ότι η διαδρομή των πτηνών βρισκόταν στην πορεία του υπερηχητικού και άκρως θορυβώδους Concorde.
Ο Χάγκστρουμ αποφάσισε τελικά να ελέγξει τη θεωρία του στο «Τρίγωνο των Βερμούδων» στο Τζέρσεϊ Χιλ.
Η ανάλυσή του δείχνει ότι, λόγω των ατμοσφαιρικών συνθηκών, τα περιστέρια δεν μπορούσαν να ακούσουν τους υπόηχους που έρχονταν από τον ωκεανό ή άλλες πηγές φυσικού θορύβου.
Υπήρχε ωστόσο μια εξαίρεση: τα περιστέρια του Τζέρσεϊ Χιλ είχαν βρει το δρόμο τους σε μία μόνο περίπτωση, στις 13 Αυγούστου 1969. Εκείνη την ημέρα, υπολογίζει ο Χάγκστρουμ, μια «θερμοκρασιακή αναστροφή» στην τροπόσφαιρα έστειλε τους υπόηχους της θάλασσας μέχρι τα αφτιά των ταχυδρόμων.
Η έρευνα δημοσιεύεται στο Journal of Experimental Biology.
Από τη δεκαετία του 1960 μέχρι σήμερα, όλα τα περιστέρια που απελευθέρωνε ένας ορνιθολόγος στο Τζέρσεϊ Χιλ, μια περιοχή στην πολιτεία της Νέας Υόρκης, αποτύγχαναν να βρουν το δρόμο τους και να επιστρέψουν στο εργαστήριο όπου ζούσαν.
Σύμφωνα με νέα μελέτη, η οποία παραμένει πάντως αμφιλεγόμενη, οι ιπτάμενοι ταχυδρόμοι έχαναν το δρόμο τους επειδή προσανατολίζονται με βάση υπόηχους, τους οποίους δεν άκουγαν στη συγκεκριμένη τοποθεσία.
Σύμφωνα με τη νέα θεωρία τα περιστέρια δημιουργούν στο μυαλό τους «ακουστικούς χάρτες» για να βρίσκουν τον προσανατολισμό τους. Η ιδέα έρχεται να προστεθεί σε μια ποικιλία θεωριών για τις ικανότητες προσανατολισμού των περιστεριών, από βιολογικές πυξίδες που αντιλαμβάνονται το μαγνητικό πεδίο της Γης μέχρι τους αυτοκινητόδρομους τους οποίους υποτίθεται ότι ακολουθούν τα πτηνά.
Τα πειράματα που συνεχίζονταν στη Νέα Υόρκη από τη δεκαετία του 1960 είχαν στόχο τη μελέτη του εντυπωσιακού προσανατολισμού των περιστεριών. Τα πτηνά πάντα κατάφερναν να επιστρέψουν στο σπίτι τους, στο Πανεπιστήμιο Κορνέλ της Νέας Υόρκης, εκτός εάν είχαν απελευθερωθεί από την περιοχή του Τζέρσεϊ Χιλ.
Τη δική του εξήγηση στο μυστήριο δίνει τώρα ο Δρ Τζόναθαν Χάγκστρουμ της αμερικανικής γεωλογικής υπηρεσίας USGS. Ο Χάγκστρουμ υποψιάστηκε ότι ο ήχος παίζει κάποιο ρόλο το 1997, όταν 60.000 ταχυδρομικά περιστέρια που συμμετείχα σε αγώνα έχασαν το δρόμο τους καθώς πετούσαν πάνω από τη Μάγχη. Ο ερευνητής παρατήρησε ότι η διαδρομή των πτηνών βρισκόταν στην πορεία του υπερηχητικού και άκρως θορυβώδους Concorde.
Ο Χάγκστρουμ αποφάσισε τελικά να ελέγξει τη θεωρία του στο «Τρίγωνο των Βερμούδων» στο Τζέρσεϊ Χιλ.
Η ανάλυσή του δείχνει ότι, λόγω των ατμοσφαιρικών συνθηκών, τα περιστέρια δεν μπορούσαν να ακούσουν τους υπόηχους που έρχονταν από τον ωκεανό ή άλλες πηγές φυσικού θορύβου.
Υπήρχε ωστόσο μια εξαίρεση: τα περιστέρια του Τζέρσεϊ Χιλ είχαν βρει το δρόμο τους σε μία μόνο περίπτωση, στις 13 Αυγούστου 1969. Εκείνη την ημέρα, υπολογίζει ο Χάγκστρουμ, μια «θερμοκρασιακή αναστροφή» στην τροπόσφαιρα έστειλε τους υπόηχους της θάλασσας μέχρι τα αφτιά των ταχυδρόμων.
Η έρευνα δημοσιεύεται στο Journal of Experimental Biology.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου