Advertisement
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ FACEBOOK
Παρουσία του προέδρου της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστου Δουκάκη και του διευθύνοντος συμβούλου, Χρήστου Διονέλη πραγματοποιήθηκε η πανηγυρική ολοκλήρωση των εργασιών διάνοιξης του υπόγειου σιδηροδρομικού τμήματος που εκτείνεται κάτω από τον νέο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πάτρας (Ολυμπία Οδός).
Το έργο της κατασκευής της σήραγγας κάτω από τον αυτοκινητόδρομο ανήκει στη νέα σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή «Κιάτο- Ροδοδάφνη» που υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ.
Το έργο «Κατασκευή Υπολειπόμενων Έργων Υποδομής, Επιδομής, Σηματοδότησης- Τηλεδιοίκησης, Τηλεπικοινωνιών και Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Κιάτο- Ροδοδάφνη», μήκους 70 περίπου χιλιομέτρων, που εκτελείται από Κοινοπραξία της εταιρίας ΜΕΤΚΑ αποτελεί ένα σημαντικό έργο που θα δώσει πνοή σε όλη την περιοχή και θα συμβάλλει στην τόνωση του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου στον άξονα Αθήνα-Πάτρα.
Πηγή
Παρουσία του προέδρου της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστου Δουκάκη και του διευθύνοντος συμβούλου, Χρήστου Διονέλη πραγματοποιήθηκε η πανηγυρική ολοκλήρωση των εργασιών διάνοιξης του υπόγειου σιδηροδρομικού τμήματος που εκτείνεται κάτω από τον νέο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πάτρας (Ολυμπία Οδός).
Το έργο της κατασκευής της σήραγγας κάτω από τον αυτοκινητόδρομο ανήκει στη νέα σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή «Κιάτο- Ροδοδάφνη» που υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ.
Το έργο «Κατασκευή Υπολειπόμενων Έργων Υποδομής, Επιδομής, Σηματοδότησης- Τηλεδιοίκησης, Τηλεπικοινωνιών και Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Κιάτο- Ροδοδάφνη», μήκους 70 περίπου χιλιομέτρων, που εκτελείται από Κοινοπραξία της εταιρίας ΜΕΤΚΑ αποτελεί ένα σημαντικό έργο που θα δώσει πνοή σε όλη την περιοχή και θα συμβάλλει στην τόνωση του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου στον άξονα Αθήνα-Πάτρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου