Αυτή την χριστουγεννιάτικη διαφήμιση οι χρήστες του διαδικτύου την λάτρεψαν αμέσως, κάνοντάς την viral σε χρόνο dt!
Στο You Tube, μάλιστα, την έχουν δει πάνω από 8.000.000 χρήστες!
Κάθε χρόνο στα μέσα του Νοέμβρη, η βρετανική εταιρεία ειδών σπιτιού John Lewis δίνει στη δημοσιότητα τη Χριστουγεννιάτική της διαφήμιση που πάντα συγκινεί τους θεατές.
Φέτος, η John Lewis παρουσιάζει την ιστορία του Joe, ενός μικρού αγοριού και του φανταστικού του φίλου Moz, που ζει κάτω από το κρεβάτι του παιδιού.
Οι δυο τους αναπτύσσουν έναν ιδιαίτερο δεσμό και κάθε βράδυ παίζουν μαζί, με αποτέλεσμα ο μικρός Joe να νυστάζει κατά τη διάρκεια της ημέρας και να απομακρύνεται από τους συμμαθητές του. Η διαφήμιση τελειώνει αφήνοντας στο κοινό ένα δυσάρεστο συναίσθημα, καθώς ο Moz εξαφανίζεται από τη ζωή του Joe. Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα κακό για τη ζωή του αγοριού.
Πίσω από το σενάριο και τη σκηνοθεσία της βρίσκεται ο βραβευμένος σκηνοθέτης Frenchman Michel Gondry. «Μόλις είπα στη σύντροφό μου ότι ανέλαβα να ετοιμάσω την επόμενη διαφήμιση της John Lewis, μου είπε ότι θα πρέπει να θυμάμαι, ότι η διαφήμιση θα πρέπει να κάνει τον κόσμο να κλάψει, όπως όλες οι παλαιότερες διαφημίσεις του. Λίγο πριν βγει στη δημοσιότητα, της έδειξα το διαφημιστικό σποτάκι και δάκρυσε!».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου