ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Τρίτη, Μαρτίου 28, 2017

Θεσσαλονίκη: Ποια προβλήματα είχαν καταγραφεί στον δρόμο που σκοτώθηκαν τα τέσσερα παιδιά [εικόνες]

0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Google+




Ως «έναν από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Θεσσαλονίκης» χαρακτήριζε σε ρεπορτάζ του το seleo.gr την οδό στην οποία τα ξημερώματα της Τρίτης βρήκαν τραγικό θάνατο τέσσερα παιδιά.

Όλα συνέβησαν όταν το όχημα το οποίο οδηγούσε ένας 17χρονος εξετράπη -κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες- της πορείας του και χτύπησε σε τσιμεντένιο τοιχίο και στη συνέχεια σε περίφραξη.
Χάσε όλα τα περιττά κιλά με το νο1 αδυνατιστικό προιόν για το 2017Από τα συντρίμμια του μοιραίου αυτοκινήτου ανασύρθηκαν νεκρά τέσσερα άτομα, ενώ ένα πέμπτο απεγκλωβίστηκε και μεταφέρθηκε στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, νεκροί είναι ο 17χρονος οδηγός του αυτοκινήτου, ένας ακόμη 19χρονος, όπως επίσης δύο νεαρής ηλικίας άτομα, ενώ ο τραυματίας είναι 17 ετών.
Το ρεπορτάζ του seleo.gr
«Ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Θεσσαλονίκης» ήταν ο τίτλος του άρθρου που παρουσίασε το site από τη Θεσσαλονίκη στις 30 Ιουλίου του 2015 για την οδό που σημειώθηκε το δυστύχημα τα ξημερώματα. Σε αυτό τόνιζε:
Οι κάτοικοι της περιοχής «χτυπούσαν» τον κώδωνα κινδύνου
Mάζευαν υπογραφές από το 2015 οι κάτοικοι της περιοχής για να βελτιωθεί ο δρόμος της οδού και να ληφθούν μέτρα. Πίστευαν αργά ή γρήγορα πως θα συμβεί το κακό και θα χάσουν την ζωή τους άνθρωποι. Για αυτό το λόγο οι κάτοικοι είχαν μαζέψει υπογραφές, ώστε να τις δείξουν στις αρχές και να ληφθούν ευθύνες, αν σε περίπτωση συμβεί θανατηφόρο τροχαίο…
Τα προβλήματα που είχαν καταγραφεί
Ο συγκεκριμένος δρόμος βρίσκεται πάνω από την περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, σε μια περιοχή που ξεκίνησε να αναπτύσσεται και να εξαπλώνεται με ταχείς ρυθμούς, αλλά η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών εμπόδισε την ανάπτυξη της και την ανέγερση επιπλέον κτισμάτων.

Περπατώντας τον δρόμο και μιλώντας με κατοίκους καταγράψαμε σοβαρά προβλήματα της οδού, που πολλοί οδηγούν πάνω σε αυτήν με υψηλές ταχύτητες, ιδιαίτερα το βράδυ.
Σύμφωνα με κατοίκους που είχαν μιλήσει στο Seleo, οι οδηγοί που ανεβαίνουν την προέκταση της Μακρυγιάννη, συνεχίζουν στην οδό Αναγεννήσεως με μεγάλες ταχύτητες, καθώς από το πλάτος του δρόμου νομίζουν ότι βρίσκονται σε κάποιο περιφερειακό δρόμο, αφού δεν υπάρχουν σχετικές πινακίδες με όρια ταχυτήτων.
«Το βράδυ υπάρχουν πολλοί οδηγοί που τρέχουν επικίνδυνα και κάνουν επιδεικτικές κινήσεις. Όμως δεν υπάρχει και οριζόντια διαγράμμιση που να διαχωρίζει τις λωρίδες κυκλοφορίας και πολλές φορές γίνονται επικίνδυνα προσπεράσματα από τα διερχόμενα οχήματα, με πολλά ατυχήματα. Επίσης δεν υπάρχει επαρκής ορατότητα από τη μία πλευρά του δρόμου, διότι η κλίση είναι πολύ μεγάλη. Δεν υπάρχουν πινακίδες για να προειδοποιούν για τις αθλητικές εγκαταστάσεις, ώστε οι οδηγοί να μειώνουν την ταχύτητα τους και να είναι προσεκτικοί. Αλλά και η έλλειψη πεζοδρομίου και φωτισμού, σε όλο το μήκος της οδού είναι μεγάλη» έγραφε το ρεπορτάζ του Seleo.
Οι κάτοικοι μας είχαν ενημερώσει πως τα βράδια, βλέπουν πολύ συχνά οδηγούς να βάζουν κόντρες στον δρόμο και να τρέχουν με υψηλές ταχύτητες. Ενώ λόγω της έλλειψης φωτισμού, δήλωναν πως φοβούνται να διασχίσουν τον δρόμο. Πάνω στην οδό Αναγεννήσεως βρίσκονται η ακαδημία και τα γήπεδα ποδοσφαίρου του Ντίνου Κούη, αυτό έχει ως αποτέλεσμα από τις πρώτες μεσημεριανές ώρες μέχρι και αργά το βράδυ η οδός να είναι γεμάτη από μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου και το πλάτος της οδού Αναγεννήσεως δυσκολεύει την διάσχιση του δρόμου για τα παιδιά.
Μελέτη του ΙΜΕΤ για την οδό Αναγεννήσεως
Στο Seleo.gr είχε μιλήσει ο κάτοικος της περιοχής, Γιώργος Γεωργίου, που είχε ζητήσει  ο ίδιος από το Ινστιτούτο Μεταφορών να μελετήσουν την οδό και να σχεδιάσουν μια προτεινόμενη λύση, καθώς ο δήμος Κορδελιού Ευόσμου είχε δηλώσει πως αδυνατεί να καλύψει οικονομικά την μελέτη.

Η προτεινόμενη λύση δεν απαιτούσε υψηλή χρηματοδότηση, καθώς το ΙΜΕΤ είχε προτείνει κατά κύριο λόγο απλά πράγματα. Κάποια από αυτά είναι οι αλλαγές στην υψομετρική διαμόρφωση της οδού, να τοποθετηθούν μαξιλαράκια στο δρόμο, να υπάρχουν υπερυψωμένες διαβάσεις, αλλαγές στη διατομή της οδού, μείωση του πλάτους της οδού και υπερυψωμένες νησίδες και κόμβοι κυκλικού σχήματος. Φυσικά και η τοποθέτηση πινακίδων υπόδειξης ταχύτητας οχημάτων.
Για το ρεπορτάζ, είχαμε επικοινωνήσει με τον αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας Ελευθέριου Κορδελιού – Ευόσμου,  Αμβρόσιο Δανιηλίδη και είχε δηλώσει για το θέμα πως για λόγους οικονομικούς δεν έγιναν όσα έγραφε η μελέτη του ΙΜΕΤ.
Ο κύριος Δανιηλίδης, μας είχε ενημερώσει πως είχε τοποθετήσει μόνος του κάποιες πινακίδες μπροστά στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ντίνου Κούη, ενώ μας είπε ότι το πρόβλημα της οδού Αναγεννήσεως θα το εντάξουν στο οικονομικό πρόγραμμα για το 2016. Σήμερα όμως έχουμε 2017 και ένα τραγικό τροχαίο έγινε χθες το βράδυ στην οδό…
Πηγή: seleo.gr
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ