Παθήματα πολλά, μάθημα κανένα! Μετά από τα ελικόπτερα "κόλλημα" και με αεροσκάφη
31.12.2014 | 15:42
Μυαλό δεν βάζουμε και δεν μαθαίνουμε από τα παθήματά μας. Στην ναυτική τραγωδία της Πάρου με το Σάμινα δεν είχαμε ελικοπτερα διάσωσης επιχειρησιακά έτοιμα να σώσουν κόσμο .Είχαμε αγοράσει τα Super Puma αλλά δεν είχαμε προλάβει να πιστοποιήσουμε επιχειρησιακά τα πληρώματά τους.
Στην τραγωδία της Αδριατικής είχαμε Super Puma. Από τα 12 ,όμως μόνο τρία μπορούσαν να προσφέρουν επιχειρησιακά! Τα υπόλοιπα λόγω τεχνικών προβλημάτων και ελλείψεων στην συντήρησή τους δεν μπόρεσαν να προσφέρουν!
Διαθέτουμε έξι ελικόπτερα για το Λιμενικό Σώμα παρόμοια μ΄ αυτά που η αμερικανική ακτοφυλακή χρησιμοποιεί στον Ατλαντικό! Αλλά τα ΄χουμε χρόνια τώρα …παρκαρισμένα στο Κοτρώνι!!!
Διαθέταμε αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας P 3 Orion τα οποία μόνοι μας ,άγνωστο γιατί τα…καθηλώσαμε! Και όπως μαθαίνουμε αν και η απόφαση για την επανεργοποίησή τους έχει ληφθεί και επικυρωθεί από το ΚΥΣΕΑ δεν θα προχωρήσει τώρα ,γιατί κάποιοι δεν θέλουν προφανώς να έχουμε αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας! Η έλλειψη αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας αποτελεί μαύρη τρύπα στο σύστημα άμυνας και έρευνας διάσωσης από το 2009 .
Όλα αυτά δείχνουν ότι όσες τραγωδίες κι αν αντιμετωπίσουμε, όσα κι αν πάθουμε ,όσους ανθρώπους κι αν θρηνήσουμε μυαλό δεν πρόκειται να βάλουμε. Θα συζητάμε για το τι έφταιξε ,θα “θρηνούμε” ,θα προβληματιζόμαστε και μετά θα επιστρέφουμε στην προχειρότητα,την αδιαφορία και την ανευθυνότητα. Μέχρι την επόμενη τραγωδία.
Θα ερευνήσει κάποος γιατί μπορούμε να αξιοποιούμε μόνο τα τρία από τα 12 ελικόπτερα Super Puma; Ποιος έκανε συμφωνία αγοράς χωρίς την απαραίτητη συμφωνία για τεχνική υποστήριξη; Ποιοι “φοβήθηκαν” να υπογράψουν στην συνέχεια για να δοθεί λύση στο πρόβλημα;
Θα μας απαντήσει κάποιος γιατί πληρώσαμε 50 εκατομμύρια ευρώ για τα έξι ελικόπτερα Dauphin του Λιμενικού Σώματος και τα κάναμε… “εδάφους-εδάφους”; Ποιοι ευθύνονται; Γιατί δεν πέταξαν παρά ελάχιστα;
Ποιοι και με ποια λογική αποφάσισαν την καθήλωση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας; Θα μάθουμε τους λόγους που οδήγησαν σ΄ αυτή την ακατανόητη απόφαση; Και ποιοι δεν θέλουν την επανεργοποίησή τους εκτός βέβαια από τους Τούρκους;
Στην τραγωδία της Αδριατικής είχαμε Super Puma. Από τα 12 ,όμως μόνο τρία μπορούσαν να προσφέρουν επιχειρησιακά! Τα υπόλοιπα λόγω τεχνικών προβλημάτων και ελλείψεων στην συντήρησή τους δεν μπόρεσαν να προσφέρουν!
Διαθέτουμε έξι ελικόπτερα για το Λιμενικό Σώμα παρόμοια μ΄ αυτά που η αμερικανική ακτοφυλακή χρησιμοποιεί στον Ατλαντικό! Αλλά τα ΄χουμε χρόνια τώρα …παρκαρισμένα στο Κοτρώνι!!!
Διαθέταμε αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας P 3 Orion τα οποία μόνοι μας ,άγνωστο γιατί τα…καθηλώσαμε! Και όπως μαθαίνουμε αν και η απόφαση για την επανεργοποίησή τους έχει ληφθεί και επικυρωθεί από το ΚΥΣΕΑ δεν θα προχωρήσει τώρα ,γιατί κάποιοι δεν θέλουν προφανώς να έχουμε αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας! Η έλλειψη αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας αποτελεί μαύρη τρύπα στο σύστημα άμυνας και έρευνας διάσωσης από το 2009 .
Όλα αυτά δείχνουν ότι όσες τραγωδίες κι αν αντιμετωπίσουμε, όσα κι αν πάθουμε ,όσους ανθρώπους κι αν θρηνήσουμε μυαλό δεν πρόκειται να βάλουμε. Θα συζητάμε για το τι έφταιξε ,θα “θρηνούμε” ,θα προβληματιζόμαστε και μετά θα επιστρέφουμε στην προχειρότητα,την αδιαφορία και την ανευθυνότητα. Μέχρι την επόμενη τραγωδία.
Θα ερευνήσει κάποος γιατί μπορούμε να αξιοποιούμε μόνο τα τρία από τα 12 ελικόπτερα Super Puma; Ποιος έκανε συμφωνία αγοράς χωρίς την απαραίτητη συμφωνία για τεχνική υποστήριξη; Ποιοι “φοβήθηκαν” να υπογράψουν στην συνέχεια για να δοθεί λύση στο πρόβλημα;
Θα μας απαντήσει κάποιος γιατί πληρώσαμε 50 εκατομμύρια ευρώ για τα έξι ελικόπτερα Dauphin του Λιμενικού Σώματος και τα κάναμε… “εδάφους-εδάφους”; Ποιοι ευθύνονται; Γιατί δεν πέταξαν παρά ελάχιστα;
Ποιοι και με ποια λογική αποφάσισαν την καθήλωση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας; Θα μάθουμε τους λόγους που οδήγησαν σ΄ αυτή την ακατανόητη απόφαση; Και ποιοι δεν θέλουν την επανεργοποίησή τους εκτός βέβαια από τους Τούρκους;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου