"Εμειναν" από... συρματόσχοινα τα Super Puma! Η αλήθεια για τα ελικόπτερα διάσωσης
29.12.2014 | 22:13
“Που είναι τα Super Puma”, ρωτάμε από χθες καθως για να αντιμετωπίσουμε το μεγάλο ζήτημα του Norman Atlantic αναγκαστήκαμε να διατάξει το ΓΕΕΘΑ να φύγουν από την Λήμνο και την Χίο τα ελικόπτερα επιφυλακής!
Δεν αναρωτιέται μόνο το Onalert.gr αλλά κι άλλοι. Ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης επιβεβαιώσε ότι αυτή τη στιγμή επιχειρησιακά αξιοποιήσιμα για αποστολές διάσωσης είναι μόνο τα τρία από τα 12 ελικόπτερα που έχουμε! Τι έχουν πάθει τα υπολοιπα εννέα;
Το ένα είναι το γνωστό ελικόπτερο για το οποίο το Onalert.gr έχει γράψει. Το Super Puma που το στείλαμε στην Ισπανία για συντήρηση, το πληρώσαμε …χρυσό και όταν μετά από μεγαλες καθυστερήσεις πήρε τον δρόμο της επιστροφής έκανε…δύο αναγκαστικές προσγειώσεις σε Μαγιόρκα και Ιταλία!!!
Τα υπόλοιπα όπως μαθαίνουμε από αγανακτισμένους αεροπόρους έχουν προβλήματα που η επίλυσή τους θα έπρεπε να έχει εδώ και καιρό ολοκλρωθεί. Πολλά απ΄ αυτά έχουν βλάβη στο βαρούλκο ,στον μηχανισμό με τον οποίο κατεβαίνει το καλάθι για να γίνει η μεταφορά ναυαγών! Είναι τόσο σοβαρή αυτή η βλάβη που δεν μπορεί να επιδιορθωθεί;
Η Ελλάδα στα χαρτιά έχει έναν αξιόλογο αριθμητικά στόλο ελικοπτέρων έρευνας και διάσωσης. Η σωτηρίες ανθρώπινων ζωών στις θάλασσες της Επικράτειάς της είναι εκτός όλων των άλλων μέγα εθνικό θέμα. Για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε θέλουμε να πιστεύουμε. Μπορεί λοιπόν να ακουστούν διάφορες δικαιολογίες και εξηγήσεις για την επιλογή να φύγουν άρον άρον τα δύο Super Puma από Λήμνο και Χίο. Και για να μην χαρακτηριστούμε παράλογοι, ορθώς έφυγαν για να σώσουν ανθρώπινες ζωές. Πόσο δικαιολογημένο όμως είναι η Ελλάδα από τα 12 αυτά ελικόπτερα να μπορεί να στηρίζεται μόνο …στα τρία για αποστολές διάσωσης και να αναγκάζεται να αφήνει για κάποιες ώρες έστω “γυμνό” το Αιγαίο;
Η άλλη φοβερή υπόθεση των ελικοπτέρων του Λιμενικού Σώματος θα μας απασχολήσει ξεχωριστά! Έχει απίστευτες “λεπτομέρειες” που αποδεικνύουν ότι είμαστε χώρα του παραλόγου!
Διαβάστε ακόμη:
Γιατί απέχουν τα 6 ελικόπτερα Dauphin του ΛΣ από επιχειρήσεις διάσωσης; 50 εκατομμύρια κόστισαν
Δεν αναρωτιέται μόνο το Onalert.gr αλλά κι άλλοι. Ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης επιβεβαιώσε ότι αυτή τη στιγμή επιχειρησιακά αξιοποιήσιμα για αποστολές διάσωσης είναι μόνο τα τρία από τα 12 ελικόπτερα που έχουμε! Τι έχουν πάθει τα υπολοιπα εννέα;
Το ένα είναι το γνωστό ελικόπτερο για το οποίο το Onalert.gr έχει γράψει. Το Super Puma που το στείλαμε στην Ισπανία για συντήρηση, το πληρώσαμε …χρυσό και όταν μετά από μεγαλες καθυστερήσεις πήρε τον δρόμο της επιστροφής έκανε…δύο αναγκαστικές προσγειώσεις σε Μαγιόρκα και Ιταλία!!!
Τα υπόλοιπα όπως μαθαίνουμε από αγανακτισμένους αεροπόρους έχουν προβλήματα που η επίλυσή τους θα έπρεπε να έχει εδώ και καιρό ολοκλρωθεί. Πολλά απ΄ αυτά έχουν βλάβη στο βαρούλκο ,στον μηχανισμό με τον οποίο κατεβαίνει το καλάθι για να γίνει η μεταφορά ναυαγών! Είναι τόσο σοβαρή αυτή η βλάβη που δεν μπορεί να επιδιορθωθεί;
Η Ελλάδα στα χαρτιά έχει έναν αξιόλογο αριθμητικά στόλο ελικοπτέρων έρευνας και διάσωσης. Η σωτηρίες ανθρώπινων ζωών στις θάλασσες της Επικράτειάς της είναι εκτός όλων των άλλων μέγα εθνικό θέμα. Για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε θέλουμε να πιστεύουμε. Μπορεί λοιπόν να ακουστούν διάφορες δικαιολογίες και εξηγήσεις για την επιλογή να φύγουν άρον άρον τα δύο Super Puma από Λήμνο και Χίο. Και για να μην χαρακτηριστούμε παράλογοι, ορθώς έφυγαν για να σώσουν ανθρώπινες ζωές. Πόσο δικαιολογημένο όμως είναι η Ελλάδα από τα 12 αυτά ελικόπτερα να μπορεί να στηρίζεται μόνο …στα τρία για αποστολές διάσωσης και να αναγκάζεται να αφήνει για κάποιες ώρες έστω “γυμνό” το Αιγαίο;
Η άλλη φοβερή υπόθεση των ελικοπτέρων του Λιμενικού Σώματος θα μας απασχολήσει ξεχωριστά! Έχει απίστευτες “λεπτομέρειες” που αποδεικνύουν ότι είμαστε χώρα του παραλόγου!
Διαβάστε ακόμη:
Γιατί απέχουν τα 6 ελικόπτερα Dauphin του ΛΣ από επιχειρήσεις διάσωσης; 50 εκατομμύρια κόστισαν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου