«Destination Pireus»: Ο Πειραιάς γίνεται τουριστικός προορισμός
Την καμπάνια «Destination Pireus - Προορισμός Πειραιάς» παρουσίασε ο Δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μώραλης, που στόχο έχει να γίνει ο Πειραιάς πόλος έλξης τουριστών.
Την πρωτοποριακή καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus- Προορισμός Πειραιάς» που αποτελεί την αφετηρία για την προβολή του Πειραιά ως ταξιδιωτικού προορισμού παρουσίασε σήμερα ο δήμαρχος της πόλης κ. Γιάννης Μώραλης, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
Στην καμπάνια αξιοποιούνται όλα τα μέσα της ψηφιακής εποχής (website, social media, εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες) αλλά και τα έντυπα, με την δημιουργία ενός πολυτελούς οδηγού-λευκώματος καθώς και τα info points που θα τοποθετηθούν σε διάφορα σημεία της πόλης. Όλα τα εργαλεία της καμπάνιας θα διατίθενται δωρεάν και σε πολλές γλώσσες, πέραν της ελληνικής και της αγγλικής. Είναι η πρώτη φορά που Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει την τουριστική του προβολή με ενιαία ταυτότητα, αξιοποιώντας όλα τα ψηφιακά και έντυπα μέσα.
«2 περίπου εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο βλέπουν τον Πειραιά από μακριά όταν προσεγγίζει το κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι μας, φτάνουν και πατούν εδώ, αλλά σχεδόν κανένας δεν μένει στην πόλη.Αυτή η πόλη πρέπει να σταματήσει να είναι απλά ένα πέρασμα όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα και να γίνει προορισμός» είπε ο κ. Γιάννης Μώραλης κατά την παρουσίαση της καμπάνιας.
Το κόστος υλοποίησης της καμπάνιας ανέλαβε να καλύψει η ΠΑΕ Ολυμπιακός, με την πρωτοβουλία του προέδρου της ΠΑΕ και δημοτικού συμβούλου Πειραιά κ. Βαγγέλη Μαρινάκη. Η καμπάνια και όλα τα εργαλεία επικοινωνίας αυτής, έγιναν δωρεά στο Δήμο Πειραία, ο οποίος θα είναι πλέον ο αποκλειστικός διαχειριστής της, ανακοίνωσε ο κ. Μώραλης.
Στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας από την περιήγηση των τουριστών, έστω για 2-3 ώρες στην πόλη, ελπίζει ο πρόεδρος του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλης Μαρινάκης. «Πιστεύουμε ότι αν τελικά αυτό συμβεί θα είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, θα αλλάξει η τοπική μας οικονομία».
Στους έντυπους οδηγούς και στις εφαρμογές προβάλλονται το λιμάνι, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, οι ναοί, η αρχιτεκτονική του Πειραιά, προτείνονται διαδρομές και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό, διασκέδαση.
Για τα smartphones και τις ταμπλέτες δημιουργήθηκαν τεχνολογικά εξελιγμένες εφαρμογές φτιαγμένες με πλούσιο υλικό, δυνατότητα γεωεντοπισμού και Augmented Reality (εντοπισμός αξιοθέατων μέσω της κάμερας του κινητού, μέσα από την εφαρμογή). Οι εφαρμογές δουλεύουν και off line ώστε να μην είναι αναγκαία η χρήση wi fi για να τις χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης.
Τέλος, ο επισκέπτης του Πειραιά μπορεί να περιηγηθεί στο διαδίκτυο στις σελίδεςwww.destinationpiraeus.com και www.destinationpiraeus.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου