ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Δευτέρα, Απριλίου 24, 2017

Βούλιαξε το πλοίο «Παναγία Πάρου» σε λιμάνι της Ισπανίας -Ηταν παροπλισμένο [εικόνες & βίντεο]

Βούλιαξε το πλοίο «Παναγία Πάρου» σε λιμάνι της Ισπανίας -Ηταν παροπλισμένο [εικόνες & βίντεο]

0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Google+



Την Παρασκευή 21 Απριλίου έπεσαν οι τίτλοι τέλους για το πλοίο Παναγιά Πάρου, το  πάλαι ποτέ δημοφιλές ταχύπλοο πλοίο της NEL LINES.

Το πλοίο δεν βρισκόταν στην Ελλάδα, καθώς τα 4 τελευταία χρόνια ήταν εγκαταλελειμμένο και παροπλισμένο στο λιμάνι του Algeciras.
Πώς βυθίστηκε
Μία ισχυρή καταιγίδα σε συνδυασμό με την κακή κατάσταση στην οποία ήταν το σκαρί του πλοίου  είχαν ως αποτέλεσμα την εισροή υδάτων και την ανατροπή του πλοίου. Συγκεκριμένα την Παρασκευή 21 Απριλίου το πλοίο αρχικά κάθισε με την πρύμνη στο βυθό και στη συνέχεια ανατράπηκε με την αριστερή πλευρά του και να μισοβυθιστεί.


Ποιο ήταν το HSC PANAGIA PAROU
Οπως γράφει το nautilia.gr το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1996 από τα γαλλικά ναυπηγεία Chantier Leroux & Lotz Naval στο Saint-Malo Naval για λογαριασμό της SNCM.
Στις 26 Μαρτίου του 1996 ολοκληρώθηκε ως NGV ASCO και αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος της γαλλικής εταιρείας στις ακτοπλοϊκές μεταφορές της Μεσογείου.
Είχε χωρητικότητα 4.934gt (359 dwt), μήκος 102 μέτρα, πλάτος 15,4 μέτρα και βύθισμα 2.79 μέτρα. Εξοπλιζόταν με 4 κύριες μηχανές MTU 20V 1163 συνολικής ιπποδύναμης 35.328 B.H.P. και ανέπτυσσε ταχύτητα 37,5 κόμβων. Είχε ικανότητα μεταφοράς 576 επιβατών και 150 Ι.Χ.


Τα δρομολόγιά του 
  • Τον Απρίλιο του 1996 δρομολογήθηκε μεταξύ Νίκαιας – Λιβόρνου. 
  • Τις θερινές περιόδους του 2002 και 2003 εκτελούσε δρομολόγια στις γραμμές Almeria – Ghazaout και Almeria – Oran. 
  • Το Μάιο του 2005 πουλήθηκε στη C-Link Ferries και μετονομάστηκε σε PANAGIA PAROU. 
  • Τον Ιούλιο του 2005 δρομολογήθηκε από Λαύριο και Πειραιά προς Πάρο και Νάξο, ενώ τη θερινή σεζόν του 2006 ναυλώθηκε στη NEL LINES και έκανε δρομολόγια στη γραμμή Λαύριο – Πάρος – Νάξος – Κατάπολα – Αμοργός. 
  • Ενίοτε χρησιμοποιήθηκε και για ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με μειωμένη ταχύτητα (19 κόμβους). Με το πέρας της σεζόν το πλοίο ναυλώθηκε στην αιγυπτιακή Namma Lines και μετονομάστηκε σε RED SEA II, με στόχο να δραστηριοποιηθεί στην Ερυθρά Θάλασσα, ενώ το Φεβρουάριο του 2007 πουλήθηκε στη NEL LINES. 
  • Το 2010 ναυλώθηκε για ένα μήνα και δούλεψε τη γραμμή Bari – Durres,ενώ τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους -για 2 μήνες- μεταφέρθηκε στη γραμμή Ηράκλειο – Σαντορίνη. 
  • Από τον Απρίλιο μέχρι το Σεπτέμβριο του 2011 το πλοίο δρομολογήθηκε στη γραμμή Αγ. Κωνσταντίνος – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος, ενώ τον Ιούλιο του 2012 ναυλώθηκε στην μαροκινή Inter Shipping για δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Tarifa – Tangier Ville αν και τελικά, το πλοίο δεν κατάφερε να δρομολογηθεί στην εν λόγω γραμμή λόγω διαστάσεων.
  • Το Δεκέμβριο του 2012, το πλοίο παροπλίζεται στο λιμάνι του Algeciras. 
Φωτογραφίες: Manuel Mohedano Torres, Carlo Martinelli, Roy Batty (shipspotting), Bay (shipspotting), Ceditas
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ