Ρόλοι Που Άφησαν Εποχή Στην Ελληνική Τηλεόραση
Published By Admin On Thursday, December 11th 2014 Under Αγαπημένα Πρόσωπα
Χαρές, συγκίνηση και άφθονο γέλιο έχουν προσφέρει σήριαλ της ελληνικής τηλεόρασης, με ηθοποιούς να κλέβουν την παράσταση σε ρόλους που πολλές φορές δεν ήταν πρωταγωνιστικοί.
Παρά το γεγονός ότι αρκετές σειρές έχουν «παρελάσει» από τους δέκτες μας, εκείνες που έχουν ξεχωρίσει είναι κατά βάση κωμικές . Έτσι και οι χαρακτήρες που έχουν κάνει «θραύση» προέρχονται από αυτές, καθώς έχουν αποτελέσει αγαπημένους ρόλους που έχουν αφήσει εποχή με την εκφραστικότητα, αλλά κυρίως με τις ατάκες τους. Υπάρχουν αρκετοί, αλλά αποφασίσαμε να ξεχωρίσουμε κάποιους…Πάμε να τους θυμηθούμε μαζί, όχι κατά σειρά «προτεραιότητας»:
Χλαπάτσας, «Της Ελλάδος Τα Παιδιά»
Θραύση έκανε η θεότρελη παρέα των σμηνιτών στη σειρά. Μπορεί ο Γιάννης Μπέζος να ήταν το βασικό ατού της σειράς, αλλά όσον αφορά στους φασαριόζους σμηνίτες ξεχώρισε ήταν ο… ποιητής της παρέας, ο Τρύφων Σπιουνέας, με το παρατσούκλι «Χλαπάτσας» (Δημήτρης Φραγκιόγλoυ).Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχάσουμε τα «απολύομαι ψαρούκλες, τα μαλλιά μου κάνω μπούκλες» ή το all time classic «Καλά, θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε», το οποίο συνοδευόταν και από το αμίμητο γέλιο του -εκπληκτικά γλοιώδη- Χλαπάτσα.
Σωσώ Παπαδήμα, «Εγκλήματα»
Το βιτριολικό χιούμορ στο έπακρο… Η Σωσώ Παπαδήμα (Καίτη Κωνσταντίνου) κάνει τα πάντα για να εκδικηθεί τον «άτακτο» Αλέκο, αφήνοντάς μας να θυμόμαστε σπαρταριστές ατάκες, αλλά και σκηνές. Αν και κάποιοι λένε ότι ξεχώρισαν την Κορίνα, την αγαθή ιερόδουλη που ενσάρκωνε η Μαρία Καβογιάννη, όσο προχωρούσε η σειρά εκείνη που αδιαμφισβήτητα έκλεβε την παράσταση ήταν η Σωσώ, με τον αδίστακτο και τρομακτικό χαρακτήρα της που αποκαλύφθηκε όταν κατάλαβε τις απιστίες του άνδρα της και αποφάσισε την εξόντωση του.Τι να πρωτοθυμηθούμε και τι να ξεχάσουμε από τις ατάκες της; Από το απλό της «πλήττω», μέχρι το «χιόνια στο καμπαναριό/ ψόφησε όλο το χωριό», η psycho σύζυγος του χασάπη έχει αφήσει εποχή. Αγαπημένη ατάκα πολλών; «Και τα ρέστα… δρακουλίνια»!
Δόγκανος, «Εκείνες κι εγώ»
Ο bon viveur της τηλεόρασης δεν ήταν άλλος από τον Ζάχο Δόγκανο, τον άνδρα που ήξεραν όλες οι γυναίκες και εκείνος μπορεί να ξέχναγε, αλλά έκανε πως τις θυμόταν. Παρά τα χρόνια του ήταν πάντα ο αιώνιος έφηβος, που συνεχώς έκανε απιστίες στη μνηστή του, την οποία δεν έλεγε να παντρευτεί.Ο Γιάννης Μπέζος ενσάρκωσε άλλον έναν ξεχωριστό ρόλο, σε έναν χαρακτήρα που όλοι θα θυμούνται. Οι συζητήσεις του με τη Δεβόρα και τον φίλο του Δημήτρη οι τσακωμοί του με τη Λίλη έχουν μείνει αξέχαστοι. Όπως και οι ατάκες του «πώς να ρημαδοκοιμηθούμε τώρα;» λίγο πριν ξεκινήσει να ροχαλίζει, το «τι λέει βρε παιδιά;», οι φιλοφρονήσεις του στις γυναίκες, η τσιγκουνιά του, αλλά και το «γεια σου λατρεία» όποτε έβλεπε τον τηλεοπτικό συνεργάτη του Πάνο Χατζηκουτσέλη.
«Ακάλυπτος», «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή»
Ένα ρόλος αξέχαστος και ανεπανάληπτος, που αγαπήθηκε όσο λίγοι στην ελληνική τηλεόραση. Ο «Ακάλυπτος» (Αντώνης Καφετζόπουτλος) έκανε τα… πάντα και έγινε «πρότυπο» παντρεμένου για πολλούς και πηγή γέλιου για ακόμη περισσότερους.Η ζήλια του προς τη σύζυγό του (Ρένια Λουιζίδου) ήταν χαρακτηριστική και σε συνδυασμό με τις απατεωνιές και τις ακάλυπτες επιταγές που εξέδιδε, δεν ήταν δύσκολο να ξεχωρίσει. Βρισκόταν διαρκώς σε δύσκολη και περίεργη θέση, με αποτέλεσμα να απευθύνεται στον οδοντίατρο «κολλητό» του Μάκη (Γιώργος Παρτσαλάκης), με μια ατάκα που δεν ξεχνιέται: «Γεια σου κτηνίατρε». Βέβαια, έχουν ξεχωρίσει κι άλλες, όπως το «βρε τομάρι θα διαφθείρεις τη φυλακή», αλλά και πολλές ακόμη και δη προς γυναίκες, καθότι αποτέλεσε το απόλυτο «καμάκι» της ελληνικής τηλεόρασης.
Δήμητρα, «Σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς»
Ένας ρόλος που αντιπροσώπευσε πολλές γυναίκες, καθώς «ξεσήκωσε» στοιχεία από αρκετούς χαρακτήρες. Η Δήμητρα (Παπαδοπούλου) ήταν μια καθημερινή, διόλου απλή όμως, γυναίκα, η οποία αγωνιούσε για το σήμερα, αλλά κυρίως για το πότε θα παντρευτεί με τον Θοδωρή (Αθερίδη) και θα αποκτήσουν παιδιά, αλλά και γενικότερα για τη σχέση τους, με αποτέλεσμα να τον οδηγεί αρκετές φορές σε ψυχαναλυτές.Οι περιπέτειες της με το άλλο της μισό, οι αντιδράσεις της και οι ατάκες που ξεστόμιζε ήταν… το κάτι άλλο. Ανασφαλής, αλλά και έξυπνη δεν ξέχναγε να ασχολείται με το «πρόβλημα» του Θοδωρή με τους γκέι λέγοντας αμίμητες ατάκες όπως «αγάπη μου οι αδελφές παίρνουν τεκνά, όχι καρότσια». Εκείνη όμως που είναι all time classic είναι το «εγώ πότε θα γίνω μάνα»;
Λάζαρος, «Είσαι Το Ταίρι Μου»
Με την κόκκινη μοϊκάνα και τον «Μήτσο», το ινγκουάνα στον ώμο –το οποίο είχε για κατοικίδιο- τον έκαναν… must το 2001. Ο Άρης Σερβετάλης ήταν ο ανατρεπτικός Λάζαρος, ρόλος που εκτόξευσε την αναγνωρισιμότητά του στα ύψη.Βρισκόταν στο πλευρό του Βασίλη Χαραλαμπόπουλου στη σειρά, ενσαρκώνοντας τον χαρακτήρα του αιώνιου παιδιού, ο οποίος είχε πάντα να δώσει μια συμβουλή για «καμάκι», αλλά παραδίδοντας και μαθήματα ψυχραιμίας. Οι ατάκες του ήταν σπαρταριστές και θα μπορούσαμε να απαριθμήσουμε πάμπολλες, αλλά μια από τις καλύτερες ήταν το «καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά και φυλακή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή».
Θεοπούλα, «Στο Παρά Πέντε»
Πραγματικά… έκανε θραύση, όπως θα έλεγε κι η ίδια μετά το τηλεοπτικό ταξίδι της στο Παρίσι. Η Θεοπούλα (Έφη Παπαθεοδώρου) ήταν η «θεότρελη» γιαγιά που όλοι θα θέλαμε να έχουμε. Οι εμπνεύσεις της ήταν εκπληκτικές, όπως και η μανία της με την «κοντή» νύφη της, αλλά και οι λιγοστές στιγμές «διαύγειας» της. Το ροκ στυλ της και η ενέργειά της την έκαναν να ξεχωρίσει. Δεν άφηνε τίποτα όρθιο και καταπιανόταν με τα πάντα, από ντραμς, ζωγραφική, ταξίδια, μίνι γκολ και… γήπεδο, μη καταλαβαίνοντας για ποιο λόγο οι συνομήλικές της ασχολούνταν με το κέντημα.Ποια ατάκα της να ξεχωρίσουμε; Καλύτερες το «κόβεται το σεξ;» και ακολουθεί το «δεν θέλω γιατρό. Αρχιτέκτονα να μου φέρετε», αλλά και το «δεν θέλω (για άντρα) δημόσιο υπάλληλο» όταν της τηλεφώνησε ο «πρωθυπουργός».
Ντένη Μαρκορά, «Δύο Ξένοι»
Ένας ρόλος που ήταν από τους καλύτερους και πιο σπαρταριστούς της ελληνικής τηλεόρασης. Αμέτρητα βίντεο στο Youtube, δεκάδες groups στο Facebook, αλλά και… προφίλ στο Twitter έχει η Ντένη Μαρκορά, η τηλεοπτική μητέρα του Νίκου Σεργιανόπουλου στους «Δύο Ξένους». Η Ντίνα Κώνστα άφησε… χιλιόμετρα πίσω της πολλούς χαρακτήρες της ελληνικής τηλεόρασης με το «κοφτερό» και έξυπνο χιούμορ της και ιδίως τα όσα έλεγε ιδίως στις λογομαχίες της με την Φλώρα (Χρυσούλα Διαβάτη).«Η μόνη γυναίκα που ξέρει πού βρίσκεται σίγουρα ο άνδρας της, είναι η χήρα», «σπίτι δίχως κέρατο, δάσος χωρίς έλατο» είναι μερικά μόνο από τα… μαθήματα ζωής που παρέδωσε η σικάτη Ντένη. Δε μπορούμε να ξεχάσουμε βέβαια και το «εγώ δεν έκανα παιδί… την γιορτή του κρασιού έκανα» που έλεγε απευθυνόμενη στο γιο της.
Γιάννης, «Απαράδεκτοι»
Ήταν ο πιο πετυχημένος ομοφυλόφιλος -ρόλος- της τηλεόρασης εν Ελλάδι. Ο Γιάννης Μπέζος προκάλεσε αίσθηση και κατάφερε να μπει στις καρδιές όλων των τηλεθεατών ως ο «Γιάννης» των «Απαράδεκτων». Ο εκκεντρικός και διαβασμένος ήρωας που ενσάρκωνε έλεγε τη μία ατάκα μετά την άλλη, έδινε λύσεις σε κάθε πρόβλημα και πρόσφερε αμέτρητες στιγμές γέλιου μέχρι δακρύων στο ελληνικό κοινό,Η Δήμητρα Παπαδοπούλου είχε πει ότι προβληματιζόταν όταν έγραφε το ρόλο του. φοβόταν μήπως δεν τον αποδεχθεί ο κόσμος, αλλά αποδείχθηκε πέρα για πέρα λανθασμένος ο φόβος της, καθώς ο Γιάννης έγινε ο ρόλος που θυμόνται όλοι. Το μπρίο του και οι θανατηφόρες ατάκες και γκριμάτσες του έμειναν στην ιστορία. Από το «θα αυτοχαστουκιστώ κι εγώ» και το «έχω πεθάνει και δεν το ξέρω;», μέχρι το «με κράζουν» και το «τι να του πω; Σε εκτιμώ ντιπ για ντιπ;», ο τηλεοπτικός Γιάννης έκλεβε την παράσταση και από τον «συγκάτοικο» του Βλάση Μπονάτσο.
Ελένη Βλαχάκη, «Κωνσταντίνου και Ελένης»
Η γκαρσόνα Α΄, όπως την αποκαλούσε ο επίκουρος καθηγητής Βυζαντινολογίας, ήταν άλλη μια «μορφή» της ελληνικής τηλεόρασης. Η Ελένη Βλαχάκη –κατά κόσμο Ελένη Ράντου- έδωσε ρεσιτάλ ερμηνείας ως μια σερβιτόρα μπαρ η οποία προσπαθούσε να τα βγάλει πέρα στις αντίξοες συνθήκες της συγκατοίκησης της με τον Κωνσταντίνο Κατακουζηνό (Χάρη Ρώμα). Δεν τον άφηνε σε χλωρό κλαρί και πάντα είχε κάτι να του πει τόσο για τον υποχόνδριο χαρακτήρα του, καθότι κυκλοφορούσε συνεχώς με ένα μπεταντίν στο χέρι, όσο και για το έργο του, για το αποχετευτικό σύστημα στο Βυζάντιο.Η ακαταστασία της και η συνήθεια της να τρώει «γιαουρτοσκόρδιον»… φούντωνε τον καθηγητή για να του απαντήσει το θρυλικό «Κατακουζήνα, πήγαινε κατά κουζίνα μεριά». Ποιος μπορεί να ξεχάσει τις τρέλες της τηλεοπτικής Ελένης που έφτασε να του κάνει τα μαλλιά του ράστα και τα νεύρα του… κρόσσια.
Πηγή: newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου