Κώστας Αρβανίτης · 9 Ιανουαρίου 2018
Στη σύγχρονη εποχή που οι παραδόσεις πεθαίνουν, τα γαϊδούρια απολύονται για να πάρει ο κόσμος αμάξια και τα πανδοχεία γίνονται AirNB, είναι λίγο δύσκολο να πιστέψει κανείς πως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που τιμούν την παράδοση του προξενιού. Kι όμως εκεί που τα ξενόφερτα έθιμα του Tinder και της ψηφιακής ξεπέτας απειλούν την κληρονομιά μας, κάποιοι εκεί έξω το κάνουν ακόμη με τον παλιό τρόπο.
Τα σύγχρονα γραφεία συνοικεσίων για την ακρίβεια όχι απλά το κρατάνε αληθινό εν έτει 2018, αλλά έχουν κάνει το άλμα στην ψηφιακή εποχή, παντρεύοντας (κακό αστείο το ξέρω) την παλιά τέχνη με τις νέες τεχνολογίες. Αυτό σαφώς βοηθάει στο να μαθαίνουν οι πελάτες το διαθέσιμο στοκ, αλλά κάνει κι εμάς να υποψιαζόμαστε για το αν όλοι αυτοί οι άνθρωποι με την πολλά υποσχόμενη προίκα τελικά υπάρχουν στ’αλήθεια.
Όχι τίποτε άλλο αλλά αν υπάρχουν όντως, να τους παντρευτούμε δηλαδή. Ας κάνουμε μια μικρή προσπάθεια να μαντέψουμε ποιος κρύβεται πίσω από όλα αυτά:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα (αν και χημικός):
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Ένα τουλάχιστον από τα πρώτα τέσσερα είναι ψέματα, αλλιώς είναι αυτή:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Τι λέει η αγγελία:
Πως είναι στην πραγματικότητα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου