ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 26, 2016

Βασίλης Λεβέντης: Εταιρεία δημοσκοπήσεων μου ζήτησε 10.000 ευρώ για να μου δώσει μεγαλύτερα ποσοστά [βίντεο]


levenths 26-9-2016Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης, προχώρησε τη Δευτέρα σε μία σοβαρή καταγγελία. Συγκεκριμένα, μιλώντας στο "Καλημέρα Ελλάδα" του ΑΝΤ1 είπε: «Πέρυσι που μπήκα στη Βουλή με 4%, οι δημοσκοπήσεις με έδειχναν 2%», είπε ο κ. Λεβέντης και πρόσθεσε: «Εγώ δεν έχω πληρώσει...
στις δημοσκοπήσεις ούτε ένα ευρώ. Με πλησίασαν από γνωστή εταιρεία δημοσκοπήσεων και μου ζήτησαν 10.000 ευρώ για να μου δώσουν μεγαλύτερα ποσοστά. Με πλησίασε υπάλληλος εταιρείας δημοσκοπήσεων και μου είπε «δώσε μου 10.000 ευρώ για να σε δείξω 7-8%». Πρόσθεσε,  μάλιστα. ότι πρόκειται για γνωστή εταιρεία δημοσκοπήσεων και ότι η προσέγγιση έγινε στη Θεσσαλονίκη.
«Αν μου ζητηθεί θα το καταγγείλω επισήμως», κατέληξε. 
Αναφορικά με τις  σκληρές δηλώσεις του για τον πρωθυπουργό ότι θα έπρεπε να δικαστεί σε ειδικό δικαστήριο και να τον εκτελέσουν, είπε ότι πρόκειται για μία δήλωση που ακούστηκε μεμονωμένη και δεν το είπε έτσι όπως παρουσιάστηκε.
Σχετικά με το ενδεχόμενο συνεργσίας του με τον ΣΥΡΙΖΑ σε μετεκλογικό πεδίο ο κ. Λεβέντης επέμεινε πως δεν θα συνεργαστεί. «Το είπα και από το βήμα της Βουλής. Να μην με ψηφίσει ούτε ένας άνθρωπος αν συνεργαστώ με τον ΣΥΡΙΖΑ». Για την περίπτωση να μπει στην κυβέρνηση σε ενδεχόμενο ανασχηματισμό υπογράμμισε: «Όχι, δεν θέλω να αποτελέσω τσόντα στον κ. Τσίπρα, περίμενα 40 χρόνια να μπω στη Βουλή. Δεν θα αποτελέσω τσόντα κανενός».
Τέλος, για  τον εκπρόσωπο του κόμματος κ. Καλλιάνο είπε «ένας υπάλληλος του κόμματος ήταν».
Δείτε το απόσπασμα που αφορά την καταγγελία του κ. Λεβέντη για εταιρεία δημοσκοπήσεων:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ