Περισσότερο μπέρδεψε τα πράγματα, παρά τα διευκόλυνε το δημοψήφισμα του δήμου Σαλαμίνας υπέρ της κατασκευής ή όχι της υποθαλάσσιας ζεύξης με το Πέραμα.
«Όχι» ψήφισε το 49,68% και «Ναι» το 48,79%, κάτι το οποίο αποδεικνύει ότι η τοπική κοινωνία είναι διχασμένη (συνολικά ψήφισαν 4.584).
Αξιοσημείωτο είναι ότι το υπουργείο Μεταφορών, την τρέχουσα περίοδο, έχει καλέσει κατασκευαστικές εταιρείες, με τη διαδικασία του «ανταγωνιστικού διαλόγου», για την υποβολή προτάσεων κατασκευής και εκμετάλλευσης της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας, ενός έργου που αντιμετωπίζεται με καχυποψία από τους ιδιοκτήτες των μικρών πλοίων που διεξάγουν τα δρομολόγια Πέραμα – Σαλαμίνα.
Με βάση παλαιότερο σχεδιασμό (ο νέος θα αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης με τους υποψήφιους κατασκευαστές), η υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας - Περάματος έχει μήκος περίπου 1,1 χλμ. και με τις οδικές προσβάσεις θα φτάσει περί τα 3 χιλιόμετρα, από τον ανισόπεδο Περάματος μέχρι τoν Α/Κ Παλουκίων.
Από εκεί και πέρα θα εξαρτηθεί από τις διαθέσεις των επενδυτών, εάν θα συμπεριληφθούν και τα οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας, μήκους περίπου 14,5 χιλιομέτρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου