ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2015

NA TA ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΦΩΤΑ Ή ΝΑ ΦΩΤΑΓΩΓΗΘΟΥΜΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ;

NA TA ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΦΩΤΑ Ή ΝΑ ΦΩΤΑΓΩΓΗΘΟΥΜΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ;


"Μέρα της Γης", στις 28/3.
Για μένα, λέω, να ναι "Μέρα κατά της Μαζικής Χειραγώγησης"
Και λέω να έχω (σήμερα και αύριο) αναμμένα ΟΛΑ τα φώτα μου!
Μέχρι να μου πουν...
...πόσο ανιδιοτελές είναι αυτό το άγνωστο Ιερατείο που ΔΙΑΤΑΖΕΙ την ανθρωπότητα να προβατοποείται και να συμπεριφέρεται "συντεταγμένα" σαν σε παρέλαση στη Βόρεια Κορέα. 


(Πείθοντας τους Δυνάστες μας ότι μπορούν να βασίζονται στην υπακοή μας, αρκεί η "εντολή" να είναι trendy)
Μέχρι να μου πουν...
...πόσο καλές σχέσεις έχουν με τον κάθε Αλ Γκορ οι σεβάσμιοι "Πολίτες του Κόσμου" πού επένδυσαν τα δισεκατομμύρια τους στο κάρβουνο (και τις απάνθρωπες εργασιακές σχέσεις) της Κίνας - αλλά φρόντισαν να ΜΗΝ βάλει την υπογραφή της στη συνθήκη του Κιότο.
Μέχρι να μου πουν...
...πού καταλήγουν, τελικά, ΟΛΟΙ οι Παγκόσμιοι Φόροι για το διοξείδιο του άνθρακα και ποιοι είναι αυτοί που τους εμπνεύστηκαν.
Μέχρι να μου πουν...
...ποιοι ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ κρύβονται πίσω από την απόφαση να ΜΗΝ θεωρούνται "Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας" τα ΔΗΜΟΣΙΑ υδροηλεκτρικά εργοστάσια της πατρίδας μου. Για να εξαναγκαστώ να αποδεχθώ τις ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ αιολικές και φωτοβολταϊκές απάτες τους πού πολλαπλασιαζουν το κόστος ηλεκτροδότησης των νοικοκυριών και γονατίζουν την ελληνική μεταποιητική βιομηχανία.
Μέχρι να μου πουν...
... με ποιο κόλπο καταφέρνουν να μαζεύουν τους Χρήσιμους Ηλίθιους στις πλατείες να φωνάζουν "Je Suis Charlie" και όχι "Είμαι κι Εγώ ένας από τους 7000 Έλληνες που αυτοκτόνησαν, εξαιτίας σας!"...
Μέχρι τότε, ας σβήσουν τα φώτα τους οι Μυτιλιναίοι, ο Περιστερηδες και Κοπελούζοι, όλης της οικουμένης. Κι οι τραπεζίτες που είναι πίσω τους.
Ας σβήσει τα φώτα της κι η "οικολόγα" Υπουργάρα που έβαλε τη τζίφρα για να ξεπατώσουν τα Αφεντικά (του/όλων μας) το Δάσος των Σκουριών για να εναποθέσουν τοξικά παράγωγα της επεξεργασίας χρυσού.
Αγαπώ τη Γη μας  Και συμπαθώ τους Ηλίθιους.
Αλλά μισώ αυτούς που μας αποβλακώνουν...

photo:www.greenroofs.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ