ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Πέμπτη, Οκτωβρίου 22, 2015

Λιμενεργάτες σε Δρίτσα: Να μη γίνει η ιδιωτικοποίηση λιμανιού

Συνάντηση στο πλαίσιο της 24ωρης παλλιμενικής απεργίας

Λιμενεργάτες σε Δρίτσα: Να μη γίνει η ιδιωτικοποίηση λιμανιού
Διαδηλωτές κρατάνε πανό και φωνάζουν συνθήματα έξω από το υπουργείο Ναυτιλίας, Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015. Οι λιμενεργάτες πραγματοποιούν 24ωρη απεργία, αντιδρώντας στην πάσης φύσεως ιδιωτικοποίηση των λιμανιών. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΙΓΚΟΡ ΤΑΛΑΕΒΙΤΣ


Άκαρπη, όπως αναμένονταν, ήταν η συνάντηση αντιπροσωπείας των λιμενεργατών με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ.Θοδωρή Δρίτσα για το θέμα της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού του Πειραιά. Υπενθυμίζεται πως σήμερα Πέμπτη η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος πραγματοποιεί 24ωρη απεργία.

Από τη πλευρά τους οι εκπρόσωποι της ΟΜΥΛΕ μετά τη συνάντηση δήλωναν από τη μια πλευρά ανήσυχοι τόσο για το μέλλον των συναδέλφων τους όσο και για τη πόλη του Πειραιά γενικότερα και από την άλλη εξέφραζαν αισιοδοξία ότι η ιδιωτικοποίηση μπορεί να αποτραπεί.

Για τα επόμενα βήματα τους αναμένεται να αποφασίσουν εντός των προσεχών ημερών ενώ θα πραγματοποιηθεί και ευρεία σύσκεψη με τη συμμετοχή όλων των αρμόδιων φορέων. Η επόμενη κινητοποίηση των λιμενεργατών έχει αποφασιστεί για τις 12 Νοεμβρίου καθώς θα συμμετάσχουν στην απεργία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στη συνάντηση ο κ.Δρίτσας είπε μεταξύ άλλων ότι θα επιδιωχθεί η υπογραφή νέας διετούς σύμβασης εργασίας ενώ δεν ετέθη το θέμα της διατήρησης ή όχι των θέσεων εργασίας των λιμενεργατών. Από την πλευρά τους οι συνδικαλιστές εκτιμούν πως από τη στιγμή που θα γίνει η ιδιωτικοποίηση θα είναι αρμοδιότητα του νέου επενδυτή τι θα κάνει με τις θέσεις εργασίας.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι των σωματείων εργαζομένων στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και φορέων. Κοινό αίτημα ήταν να μη προχωρήσει η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης. 

Σημειώνεται πως στη συγκέντρωση των λιμενεργατών δεν παρέστη κανείς εκπρόσωπος κοινοβουλευτικού κόμματος, αντίθετα παρέστησαν πρώην βουλευτές και στελέχη της ΛΑΕ όπως ο κ. Παν. Λαφαζάνης.

Σχετικά με την πορεία της ιδιωτικοποίησης, όπως αναφέρουν πληροφορίες, έχει δοθεί προθεσμία ως τα μέσα Νοεμβρίου για την ολοκλήρωση της διαβούλευσης ενώ το ζήτημα των προσφορών θα "ανοίξει" τον Δεκέμβριο. Από τις αρχές του έτους αναμένεται να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Υπενθυμίζεται πως σε ένδειξη συμπαράστασης στους λιμενεργάτες την Πέμπτη παρέμειναν κλειστοί οι Δήμοι Κερατσινίου - Δραπετσώνας και Περάματος, ενώ πραγματοποίησαν στάση εργασίας οι πολιτικοί υπάλληλοι του υπουργείου Ναυτιλίας. Επίσης κάλεσμα για συμμετοχή στη κινητοποίηση είχε κάνει και η ΑΔΕΔΥ.

Tι αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου

Σε ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρεται ότι ο κ. Θοδωρής Δρίτσας δέχθηκε τους εκπροσώπους των φορέων που συμμετείχαν στην απεργία στο λιμάνι και στις κινητοποιήσεις.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), της Ένωσης Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ και συνδικαλιστές από άλλα λιμάνια της χώρας, εκπρόσωποι των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη ναυπηγοεπισκευή, εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Εμπορικής Ναυτιλίας, ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά, ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά κ. Γιώργος Γαβρίλης, ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας κ. Χρήστος Βρεττάκος, ο δήμαρχος Περάματος κ. Γιάννης Λαγουδάκης, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Περάματος κ. Τάκης Καραγιαννάκης, οι δημοτικοί σύμβουλοι Πειραιά κυρία Μαρία Σταθάκη και κ. Δημήτρης Γκερλές, ο πρόεδρος της ΛΑΕ και πρώην υπουργός κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης και το στέλεχος της ΛΑΕ και πρώην βουλευτής κ. Στάθης Λεουτσάκος.

Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται χαρακτηριστικά ότι «όλοι οι παριστάμενοι εναντιώθηκαν συνολικά στην πώληση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης θεωρώντας την καταστροφική και άσκησαν αυστηρή κριτική στην κυβέρνηση. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα εργασιακά ζητήματα, όπου εκφράστηκε η έντονη ανησυχία για την απειλούμενη κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων».

Επισημαίνεται ότι ο υπουργός αφού ενημέρωσε για τα προβλεπόμενα στάδια της διαδικασίας του διαγωνισμού, για τις ενέργειες έχουν δρομολογηθεί και για τα ζητήματα που έχουν ανακύψει, τόνισε: «Η διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση του 51% των μετοχών της ΟΛΠ ΑΕ περιλαμβάνεται στις δεσμευτικές υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει με τη συμφωνία που ψηφίστηκε στη Βουλή στις 14 Αυγούστου. Εντάσσεται, μάλιστα, στα δεσμευτικά και εμπροσθοβαρή προαπαιτούμενα που άμεσα πρέπει να υλοποιηθούν εν όψει της αξιολόγησης. Η ελληνική κυβέρνηση αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις της και ταυτόχρονα χειρίζεται το ζήτημα αυτό με τρόπο που να εξασφαλίζει στο μέγιστο βαθμό το δημόσιο συμφέρον».

Στην κατεύθυνση αυτή, υπογραμμίζεται, ήδη έχει εξαιρεθεί το παράκτιο μέτωπο της περιοχής των Λιπασμάτων, οι αρχαιολογικοί χώροι, η Σχολή Λιμενοφυλάκων, ο Πλοηγικός Σταθμός, όπως και οι προβλήτες και οι εγκαταστάσεις προς χρήση των αναγκών του Λιμενικού Σώματος, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και της Πλοηγικής Υπηρεσίας.

Εξαιρούνται επίσης από τη σύμβαση παραχώρησης και άλλα τμήματα του λιμανιού, που συνδέονται με ανάγκες τοπικών κοινωνιών και δήμων, ενώ ταυτόχρονα διατηρείται η προβλεπόμενη χρήση κτιρίων και χώρων όπως η Πολιτιστική Ακτή κ.ά.

Ανοιχτά παραμένουν τα ζητήματα του Πορθμείου Περάματος, της κατοχύρωσης των δικαιωμάτων όλων των χρηστών της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος και άλλα σημαντικά ζητήματα.

Ο κ. Δρίτσας σημείωσε ακόμη: «Κεντρική επιδίωξη, τέλος, της κυβέρνησης, είναι η κατοχύρωση των δικαιωμάτων των λιμενεργατών και των εργαζομένων στον ΟΛΠ και ΟΛΘ, αλλά και εν γένει η κατοχύρωση της λιμενεργασίας για το μέλλον. Σημειώνεται επιπροσθέτως ότι για την εξασφάλιση αυτών των αναγκαίων επιδιώξεων, αλλά και για τη γενικότερη στόχευση λειτουργίας των λιμένων με βάση τις εγγυήσεις των ευρωπαϊκών προτύπων, η κυβέρνηση ενεργοποιεί χρήσιμα και κρίσιμα εργαλεία όπως είναι το προεδρικό διάταγμα για τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων και τα υπό διαμόρφωση σχέδια νόμων, τόσο για την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης όσο και για την ίδρυση Δημόσιας Αρχής Λιμένος, κατά τη διεθνή πρακτική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ