ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Κυριακή, Ιουλίου 19, 2015

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ της Washington Post: Στην Ευρωζώνη η κατάσταση είναι χειρότερη από την πτώχευση

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ της Washington Post: Στην Ευρωζώνη η κατάσταση είναι χειρότερη από την πτώχευση


RIA NOVOSTI
ΜΟΣΧΑ, 18 Ιουλίου  - RIA Novosti. Σύμφωνα με τον αρθρογράφο της Washington Post Ματ O'Brien, το ευρώ μπορεί να προκαλέσει στις χώρες περισσότερο κακό από την πτώχευση. Προς στήριξη της  άποψής του, ο συγγραφέας αναφέρει το παράδειγμα της Ολλανδίας και της Φινλανδίας, των οποίων η οικονομική απόδοση κατά τα τελευταία 7 χρόνια ήταν χειρότερη από τους δείκτες της Ισλανδίας όταν  πτώχευσε το 2008.


Σύμφωνα με τον O'Brien, κατά τη στιγμή της εισόδου στη ζώνη του ευρώ, ούτε η Φινλανδία, ούτε η Ολλανδία δεν θεωρήθηκαν αδύναμες οικονομίες, και ακολούθησαν  τους κανόνες που προτάθηκαν από την Ευρωζώνη. Ωστόσο, δεν κατάφεραν  να προστατευθούν από τα αποτελέσματα που  μπορεί να είναι καταστροφικά. Και σε όλα υπεύθυνο είναι το ευρώ, πιστεύει ο αναλυτής.

"Για να μιλήσουμε  πιο ήπια, όπως ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας,  Mario Draghi, ο οποίος είπε ότι το ευρωπαϊκό νόμισμα είναι ατελές  και ευάλωτο," γράφει ο O'Brien.

Η Φινλανδία, η οποία έχει χάσει δύο πολύ μεγάλες  εξαγωγικές βιομηχανίες και  αντιμετωπίζει  δυσκολίες που θα μπορούσε να τις ξεπεράσει  μόνο από την υποτίμηση του νομίσματος, αλλά, σύμφωνα με τον  O'Brien,  στη ζώνη του ευρώ, δεν μπορεί να γίνει. Αντ 'αυτού, η χώρα έπρεπε να μειώσει  το κόστος μέσω της μείωσης των μισθών. Το αποτέλεσμα ήταν η μεγαλύτερη πτώση της οικονομίας, και τα τελευταία χρόνια, η Φινλανδία αναγκάστηκε να μειώσει σημαντικά τις δαπάνες του προϋπολογισμού της για την εφαρμογή των κανόνων της ευρωζώνης.

Στην περίπτωση των Κάτω Χωρών -οι  δαπάνες στο εσωτερικό της χώρας εξακολουθούν  να αποτελούν σοβαρό πρόβλημα. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, στην Ολλανδία μια τεράστια φούσκα στην αγορά κατοικιών,  τροφοδοτούν με εμπράγματες πληρωμές τόκων που καταβάλλονται από τους ιδιοκτήτες ακινήτων. Στο πλαίσιο αυτό, στους  κατοίκους των Κάτω Χωρών πέφτει το βάρος του χρέους, το οποίο δεν έχει  καμία άλλη χώρα της ευρωζώνης.


Σαν συμπέρασμα ο O'Bryan επισημαίνει ότι παρόλο  σήμερα που η οικονομία της Ισλανδίας είναι σε πτώχευση έχει καλύτερους δείκτες από την Ολλανδία και την Φινλανδία  για το λόγο ότι η χώρα χρησιμοποιεί το εθνικό νόμισμα - την κορόνα. Σύμφωνα με τον συγγραφέα,οι χώρες της ευρωζώνης δεν είναι σε θέση να υποτιμήσουν το νόμισμα ή να μειώσουν τα επιτόκια για την πρόληψη μιας κατάστασης κρίσης.

Ο  ζουρλομανδύας του ευρώ μετατρέπει τα συνήθη προβλήματα σε έκτακτα, όπως συμβαίνει με τη Φινλανδία, και ιδιαίτερα , όπως στην περίπτωση της Ελλάδας, ανεξάρτητα από το αν θα ακολουθήσουν  τους κανόνες. Το  Ευρώ είναι ένας ιδιότροπος Θεός που τιμωρεί   αμαρτωλούς και αγίους », - καταλήγει ο συγγραφέας.

http://ria.ru/

1 σχόλιο:

  1. Σαν μηχανολογος, θα προσπαθησω να δωσω την δικη μου αποψη για το ευρω.
    Φαντασθειτε λοιπον ενα οχημα με 19 τροχους.
    Καθε τροχος ανηκει σε καποιον απο τους 19 ιδιοκτητες του οχηματος.
    Επισης καθε τροχος εχει διαμετρο, αναλογη με την οικονομικη κατασταση του ιδιοκτητη του.
    Ολοι οι τροχοι ειναι τοποθετημενοι σε μια γραμμη, και ολοι περιστρεφονται με τις ιδιες στροφες.
    Ο γερμανικος τροχος, ειναι ας πουμε ενας τροχος τρακτερ, ενω ο ελληνικος ειναι τροχος κλαρκ.
    Ξεκινει το οχημα. Τι νομιζετε οτι θα γινει?
    Ο μεγαλος γερμανικος τροχος, θα αναγκαζει ολους τους αλλους τροχους εκτος απο την περιστροφη τους, να κανουν και ολισθηση. Να σερνονται δηλαδη. οσο πιο μικρος, τοσο πιο πολυ θα σερνεται. Αυτο θα υπερθερμανει τους τροχους, πρωτα τους πολυ μικρους, οπως τον ελληνικο, οι οποιοι θα αρχισουν να καιγονται!
    στο τελος το οχημα θα εχει εναν τροχο μονο. Τον γεμανικο.
    Αυτο ειναι ενα οχημα τρελλο. Ο κατασκευαστης του πρεπει να ειναι φρενοβλαβης.
    Αντιθετα ενας κανονικος κατασκευαστης, θα εδινε την δυνατοτητα σε καθε εναν τροχο, να κινειται οχι με τις ιδιες στροφες, αλλα με την ιδια περιφερειακη ταχυτητα. Η αλλιως καθε τροχος να τρεχει το ιδιο γρηγορα.
    Οι μικροι τροχοι δηλαδη να περιστρεφονται πιο γρηγορα. οσο μικροτερος τροχος τοσο περισσοτερες στροφες.
    Αυτο στα οικονομικα, μπορει να μεταφραστει, οσο μικροτερη οικονομια, τοσο μεγαλυτερη αναπτυξη.
    Αλλη κατασκευαστικη λυση για ενα οχημα κοινου νομισματος δεν υπαρχει.
    Η καις τις μικρες οικονομιες και μενει ο ισχυροτερος, αποδυναμωμενος και ο ιδιος, ή απο την αρχη φροντιζεις να ριχνεις περισσοτερο καυσιμο στους μικρους τροχους για να τρεχουν πιο γρηγορα μεχρι να φτασουν τον μεγαλο.
    Το πρωτο οχημα ειναι το οχημα των μηχανισμων (eurogroup-EKT).
    Tο δευτερο οχημα, ειναι το οχημα του ευρωκοινοβουλιου.
    Αρα πριν συνεχισει την πορεια του το σημερινο κατασκευασμα, ας το ξανασκεφθουν οι δημιουργοι του. Σημερα καηκε ο ελληνικος τροχος, αυριο θα ερθει η σειρα καποιου αλλου.

    Μου θυμιζω τον Μανο με τα ελεφαντακια (σκοπια-ελλαδα), αλλα αυτο μου βγηκε αυτο λεω.
    Απάντηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ