ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 23, 2015

Η γερμανική κυβέρνηση αρνείται ότι είχε γνώση για το σκάνδαλο Volkswagen


volkswagen 23-9-2015Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα ότι γνώριζε πως η Volkswagen χρησιμοποιούσε τεχνολογία για να παραποιεί τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων παρόλο που μόλις πριν από μερικούς μήνες παραδέχθηκε ότι γνώριζε την ύπαρξη μιας γενικότερης διαφοράς μεταξύ των τιμών...
που καταγράφονται στις "δοκιμές" και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης.


Η Volkswagen παραδέχθηκε ότι χρησιμοποιούσε ειδικό λογισμικό για να αναγνωρίζει πότε ένα αυτοκίνητο υποβάλλεται σε κάποια μέτρηση, επιλέγοντας το πρόγραμμα οικονομικής λειτουργίας του οχήματος και χρησιμοποιώντας χημικές ουσίες προκειμένου να μειώνει τις εκπομπές ρύπων ώστε οι τιμές που καταγράφονταν στα τεστ να είναι χαμηλότερες από εκείνες που εμφανίζονταν σε κανονικές συνθήκες οδήγησης.
Νωρίτερα φέτος, μέλη του κόμματος των Πρασίνων προκάλεσαν την κυβέρνηση αναφορικά με τις αποκλίσεις μεταξύ των εκπομπών κατά τη διάρκεια δοκιμών και κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης. Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών, μιλώντας εκ μέρους της κυβέρνησης, αναγνώρισε σε ανακοίνωση στις 28 Ιουλίου ότι είχε γνώση του θέματος και ότι επιδίωκε την επιβολή αυστηρότερων κανόνων.
Η απάντηση, ωστόσο, δεν αναγνώριζε εσκεμμένη νοθεία στις μετρήσεις. «Μέσω της βελτίωσης και της αναδιαμόρφωσης της διαδικασίας μέτρησης, μέσω του καθορισμού πολύ χαμηλότερων ορίων ανοχής καθώς και της χρήσης συνθηκών που είναι πιο κοντά στις πραγματικές, ο στόχος είναι να έχουμε πιο αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα», είπε η κυβέρνηση στην απάντησή της.
Παράλληλα, η κυβέρνηση αναγνώρισε ότι δεν είχαν γίνει αρκετά στο θέμα των συσκευών ελέγχου των εκπομπών προσθέτοντας ότι επεξεργαζόταν νέους «τεχνικούς κανονισμούς». Η εισαγωγή αυτών των κανόνων, πρόσθεσε, ήταν αντικείμενο διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Die Welt, η απάντηση της κυβέρνησης ισοδυναμεί με την παραδοχή ότι γνώριζε τα «κόλπα» στις μετρήσεις των οχημάτων, αλλά εκπρόσωπός της το αρνήθηκε.
«Δεν υπήρχε γνώση στο υπουργείο Μεταφορών της χρήσης της τεχνολογίας για τον έλεγχο των εκπομπών», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Νέο πλήγμα: Η Volkswagen κατηγορείται ότι συνεργάστηκε με τη στρατιωτική δικτατορία στη Βραζιλία
Μήνυση κατατέθηκε στο Σάο Πάολο σε βάρος της Volkswagen από πρώην εργαζόμενους και ακτιβιστές που κατηγορούν τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ότι επέτρεψε τα βασανιστήρια και τις διώξεις αντιφροντούντων επί της στρατιωτικής δικτατορίας στη Βραζιλία.
Η μήνυση κατατίθεται ενώ ο όμιλος βρίσκεται ήδη αντιμέτωπος με το τεράστιο σκάνδαλο των κινητήρων ντίζελ, έχοντας παραδεχτεί ότι 11 εκατομμύρια από τα οχήματά του σε όλο τον κόσμο ήταν εξοπλισμένα με λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων των ρύπων, όπως αποκαλύφθηκε ύστερα από ελέγχους στις ΗΠΑ.
Στη Βραζιλία, η μήνυση που κατατέθηκε από το "Φόρουμ εργαζομένων για την αλήθεια, τη δικαιοσύνη και την αποκατάσταση", με την υποστήριξη συνδικάτων, δικηγόρων και ακτιβιστών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αναφέρεται στις δραστηριότητες της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας (1964-1985).
"Η Volkswagen δεν ήταν η μοναδική εταιρία που είχε εμπλακεί αλλά είχε διαχειριστικό ρόλο στο Σάο Πάολο και μάλιστα συντόνιζε τις άλλες" εταιρίες, εξήγησε ο Σεμπάστιαν Νέτο, ένας από τους επικεφαλής του Φόρουμ. Τα έγγραφα που έχουμε σε βάρος της είναι καταστροφικά, με την έννοια ότι η Volkswagen επέτρεψε την ύπαρξη αστυνομικού κράτους εντός της εταιρίας και συλλήψεις κατευθείαν από τις θέσεις εργασίας".
Η δικαστική διαδικασία υποστηρίζεται από δικηγόρους που συμμετείχαν στην Εθνική Επιτροπή Αλήθειας που συγκροτήθηκε το 2012 από την αριστερή πρόεδρο Ντίλμα Ρούσεφ για να διερευνηθούν τα εγκλήματα της στρατιωτικής δικτατορίας.
"Εργαζόμενοι της Volkswagen υπέστησαν βασανιστήρια και παράνομες κρατήσεις, άλλοι μπήκαν στην ανεργία και στη "μαύρη λίστα", παρακολουθούν παράνομα", δήλωσε η Ρόζα Καρντόζο, μια από τις δικηγόρους που συντόνισε το έργο της επιτροπής και σήμερα εκπροσωπεί αρκετά θύματα.
Η μήνυση, που διεκδικεί αποζημιώσεις συλλογικά από τον όμιλο, αναφέρει 12 πρώην εργαζόμενους που συνελήφθηκαν και βασανίστηκαν μέσα στο εργοστάσιο του ομίλου στο Σάο Μπερνάρντο ντο Κάμπο, κοντά στο Σάο Πάολο, καθώς και δεκάδες άτομα που μπήκαν στη μαύρη λίστα. "Με οδήγησαν με χειροπέδες στο τμήμα προσωπικού και εκεί άρχισαν να με βασανίζουν", διηγείται ένας από αυτούς, ο Λούτσιο Μπελεντάνι, κομμουνιστής και εργαζόμενος της Volkswagen, 28 ετών την εποχή που διαδραματίζονταν τα γεγονότα. Ο Λούτσιο στη συνέχεια μεταφέρθηκε σε κέντρο κράτησης όπου πέρασε ένα χρόνο εν αναμονή της δίκης του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ