ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 24, 2015

Η Ζωή απαγγέλλει Τσακνή: Μένω μονάχη στο παρόν μου!


Με το ρεφρέν του τραγουδιού του Διονύση Τσακνή «γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον», η Ζωή Κωνσταντοπούλου έκλεισε τις εργασίες της επιτροπής για το χρέος.
i-zwi-apaggellei-tsakni-menw-monaxi-sto-paron-mou

Με το ρεφρέν του τραγουδιού του Διονύση Τσακνή «γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον» και με τη δέσμευση ότι η
 επιτροπή Αλήθειας για τον Λογιστικό Έλεγχο του Χρέους θα συνεχίσει το έργο της παρά τις προσπάθειες ορισμένων να την φιμώσουν, έκλεισε τις εργασίες της επιτροπής η Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Η Πρόεδρος της Βουλής απήγγειλε το σχετικό απόσπασμα «μένω μονάχη στο παρόν μου, να σώσω οτιδήποτε και αν σώζεται και ας έχω τις συνέπειες του νόμου συνένοχο στο φόνο δεν θα με έχετε» και καταχειροκροτήθηκε από τα μέλη της επιτροπής μεταξύ των οποίων ήταν και ο Ερικ Τουσέν.
Η κυρία Κωνσταντοπούλου εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι κανείς δεν είναι μόνος «είμαστε μαζί» και προέβλεψε ότι κάποια στιγμή ο λαός θα απορρίψει τις πολιτικές αυτές και το απεχθές χρέος.
Τέλος επανέλαβε ότι αισθάνεται μεγάλη υπερηφάνεια για το έργο της επιτροπής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ