ΕΠΊ ΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΜΑΣ ΠΊΝΟΥΝ ΤΟ ΑΊΜΑ .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Salamis fm radio

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 24, 2015

Η Θεανώ Φωτίου έδωσε εξηγήσεις για τα γεμιστά


Εξηγήσεις για τη χθεσινή της δήλωση έξω από το Προεδρικό Μέγαρο για τα γεμιστά έδωσε σήμερα η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θ. Φωτίου.
i-theanw-fwtiou-edwse-eksigiseis-gia-ta-gemista

Εξηγήσεις για τη χθεσινή της δήλωση έξω από το Προεδρικό Μέγαρο για την οικονομία και τα γεμιστά έδωσε σήμερα η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου.
Η κα. Φωτίου, μιλώντας στο Mega, δήλωσε ότι «Εδώ αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να είσαι ποτέ αυθεντικός με τα media. Ποτέ».
«Εγώ χθες είπα αυτό που είναι όλη η φιλοσοφία μου. Δηλαδή, όχι βεβαίως τους φτωχούς ανθρώπους να τους βάζουμε να τρώνε ρύζι, εξού και άλλαξα όλο το ΤΕΒΑ. Το αλλάξαμε στο υπουργείο και βάλαμε νωπά τρόφιμα» εξήγησε και πρόσθεσε: «Ποια είναι η φιλοσοφία του ελληνικού λαού; Από πάντα του ήταν να οικονομεί, να φροντίζει, να νοικοκυρεύει. Θα έπρεπε να ήμουν πολιτικά αφελής για να κάνω τέτοια αστειάκια».
«Αν είχα δηλαδή στο μυαλό μου, ότι θα πεινάσει ο ελληνικός λαός και να κάνω αστειάκια με τα γεμιστά, είμαι τουλάχιστον εγκληματικά αφελής. Δεν είναι αυτό», κατέληξε η κυρία Φωτίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ